Zablokowane konto my paysafecard

Wyitam nie dawno zablokowali mi konto my paysafecard z względów bezpieczeństwa oczywiście naoisałem do nich w celu odblokowania co mam zrobić jeżeli nie prześle danychtożsamości jest jakiś inny sposób

To mi wysłali na email

Drogi Użytkowniku,

serdecznie dziękujemy za zapytanie.

Konto zostało zablokowane z uwagi na wpisanie błędnego kodu karty paysafecard zbyt wiele razy.

Aby móc w pełni odblokować dostęp do konta my paysafecard, prosimy o zmianę swojego statusu na Unlimited.

Do podniesienia statusu konta należy użyć dokumentu tożsamości pierwotnego właściciela konta.

Aby zmienić status konta na Unlimited, prosimy skorzystać z instrukcji poniżej:

  1. Upewnij się, że wprowadzone podczas rejestracji dane zgadzają się z ważnym dokumentem tożsamości (paszport, dowód osobisty lub prawo jazdy). W punkcie menu “Ustawienia” możesz w każdej chwili skontrolować, a w razie potrzeby zmienić swoje dane.
  2. Zaloguj się w my paysafecard i przejdź do punktu “Limity i status”.
  3. Kliknij na “Podnieś status” i wczytaj niezbędne dokumenty.
  4. Po weryfikacji danych zmienimy status konta i potwierdzimy to drogą mailową.

Po dokonaniu weryfikacji dokumentów prosimy o kontakt z nami w celu pełnego odblokowania dostępu do konta.

Serdeczne pozdrowienia

Twój zespół paysafecard

Przestać używać konta.

Trochę proszenie się o kłopoty na własne życzenie. :man_shrugging:

1 polubienie

Ale nic takiego nie zrobiłem

To sugeruje że ktoś ma dostęp do Twojego konta bez Twojej wiedzy. Zatem do tej ładnej instrukcji podanej w emailu trzeba dodać punkt

  1. Zmień hasło, jeśli to możliwe dodaj dwustopniową weryfikację do konta.

a potem postępuj zgodnie z tym co zostało podane w wiadomości :slight_smile:

3 polubienia

Ten temat został automatycznie zamknięty 32 dni po ostatnim wpisie. Tworzenie nowych odpowiedzi nie jest już możliwe.