Wyitam nie dawno zablokowali mi konto my paysafecard z względów bezpieczeństwa oczywiście naoisałem do nich w celu odblokowania co mam zrobić jeżeli nie prześle danychtożsamości jest jakiś inny sposób
To mi wysłali na email
Drogi Użytkowniku,
serdecznie dziękujemy za zapytanie.
Konto zostało zablokowane z uwagi na wpisanie błędnego kodu karty paysafecard zbyt wiele razy.
Aby móc w pełni odblokować dostęp do konta my paysafecard, prosimy o zmianę swojego statusu na Unlimited.
Do podniesienia statusu konta należy użyć dokumentu tożsamości pierwotnego właściciela konta.
Aby zmienić status konta na Unlimited, prosimy skorzystać z instrukcji poniżej:
- Upewnij się, że wprowadzone podczas rejestracji dane zgadzają się z ważnym dokumentem tożsamości (paszport, dowód osobisty lub prawo jazdy). W punkcie menu “Ustawienia” możesz w każdej chwili skontrolować, a w razie potrzeby zmienić swoje dane.
- Zaloguj się w my paysafecard i przejdź do punktu “Limity i status”.
- Kliknij na “Podnieś status” i wczytaj niezbędne dokumenty.
- Po weryfikacji danych zmienimy status konta i potwierdzimy to drogą mailową.
Po dokonaniu weryfikacji dokumentów prosimy o kontakt z nami w celu pełnego odblokowania dostępu do konta.
Serdeczne pozdrowienia
Twój zespół paysafecard