Wyłączona usługa - co dalej?

Witam mam pytanie z kim tak na szybko z lvlup można się skontaktować. Byłem pewien że jeszcze o miesiąc przedłużę usługę wpłaciłem pieniądze ale już się nie da, zacząłem kopiować na kompa dane ale przy 94% usługa została wyłączona.

Na tematy związane z usługami w panelu możesz skontaktować się wyłącznie przez ticket.

Co prawda nie da się już przedłużać usług, ale możesz zlecić udostępnienie kopii zapasowej. Jedną z możliwości przywrócenia kopii jest wygenerowanie przez obsługę linku do pobrania całego dysku. Najlepiej zleć to jak najszybciej. Więcej informacji tutaj:

1 polubienie

Dzięki za odpowiedź, zgłosiłem wczoraj przez ticket i czekam cierpliwie na rozwiązanie problemu.

1 polubienie

Ten temat został automatycznie zamknięty 32 dni po ostatnim wpisie. Tworzenie nowych odpowiedzi nie jest już możliwe.