War of Craft

Nazwa projektu
War Of Craft
Cel
Stworzenie rozbudowanego i klimatycznego serwera opartego na tematyce I Wojny Światowej
Plany
Ukończenie mapy i dokończenie wszystkich kampani i klimatycznego texture packa
Usługi z lvlup.pro których potrzebuję aby zrealizować swój cel wraz z parametrami (GB RAM, sloty itp)
4GB na czas budowy
Co mogę zaoferować w zamian
Nazwa lvlup.pro co 10min.
Dlaczego ten projekt jest unikalny?
Jest wiele serwerów o tematyce CS:GO Battlefield lub COD’a w Minecraft jednak tę serwery zajmują się tylko potyczką dwóch drużyn na karabiny i broń biała (no i czasami granaty) jednak w moim projekcie jest kilka innowacyjnych rzeczy
Ale może jeszcze troche opowiem o broniach
Bronie
Jedną z ważniejszych broni będą karabiny i noże jednak to nie wystarcza by pokazać klimat wojenny.
Wybierając klasę narzuconą przez Kampanie lub wybraną przez nas możemy być lotnikiem sterującym samolotem albo czołgistą który niszczy okopy wroga jednak każdy gracz ma prawo używać dział przeciwpancernych by gracze bez pojazdu nie przegrywali każdej potyczki. Jednak każdy pojazd i broń ma swoje minusy np:

  • Działo Przeciwpancerne szybko się nagrzewa a przez to jest po 10 strzałach nie zdatne do urzycia
  • Czołg ma problemy w przejazdach po błocie
  • Samolot trafiony w skrzydło traci predkość przez co może się rozbić
    Kampania
    Czyli najciekawsze po zrespieniu na serwerze masz do wyboru 5 Kampanii
    czyli 5 misji. Jednak każda kampania rozgrywa się na innej mapie (Gracz który ukończy kampanie może grać w tryba PvP) a w każdej kampani uczymy się mechanik serwera i dowiadujemy się o fabule
    np:
  • W Bitwie o Albaiz gracz uczy się jazdy konnej po ciężkich klifach a na dodatek uczy się skrytobójstwa
  • W Obronie Bordeaux gracz uczy się używania dział przeciwpancernych
  • W Ataku na Berlin gracz uczy się jazdy czołgiem
  • W Obronie Londyny gracz uczy się latania samolotem
  • W Obronie Westerplatte gracz uczy się używania karabinów i altylerii
    PvP
    Gracze po ukończeniu kampanii mogą grać na mapach z kampani jednak przeciwko graczą i wybierają stronę i klasę . Co miesiąc TOP 3 Graczy zdobywa złotę bronie i może nimi grać + range Generała lub Marszałka (zależy od miejsca na podium)
    Post scriptum
    Widziałem kilka projektów o serwerach typu CS jednak moim zdaniem mój serwer jest unikatowy

Projekt czy unikalny czy też nie trudno powiedzieć, jednak chciałbym zobaczyc jak wyglądają kampanie jak i pojazdy, oraz w jakimś stopniu mapy. Dobrym sposobem ulepszenia serwera było by możliwość w jakimś stopniu niszczenia mapy (osłony itp).

Wiem własnie nad tym myślałem jednak nie chciałbym by całą mapę zniszczono więc można byłoby zrobić by mapa się resetowała co np:24h i domki można byłoby niszczyć i różne sciany itp…

Generalnie pomysł fajny, ciężej na pewno będzie z wykonaniem i znalezieniem graczy, którym faktycznie będzie się chciało grać normalnie na takim serwerze i nie griefować.
Oceniając pomysł to jestem na tak.

A jak zamierzałbyś taki serwer utrzymać?

No cóż złotę bronię (płatne) i rangi typu Premium lub skiny do broni i pojazdów :stuck_out_tongue_winking_eye:

A coś z kwestii technicznych jest juz zrobione? tj. samoloty, czołgi? Może jakieś wideła?

Jeśli chodzi o problem do którego nawiązał @Timo (griefowanie), można zawsze napisać plugin czy chociażby skrypt jakie bloki mają być niszczone przez wybuch oraz jaki jest procent na to.

Masz racje można zrobić bloki które można niszczyć np: Domy i różne murki ale np: Podłoże będzie można zniszczyć do 2 bloków w dół

No cóż stworzone zostały na razie modele ale prace trwają by uruchomić maszynerie :stuck_out_tongue:

Aktualnie zajmuje się interfejsem wyboru kampanii i na dniach zamierzam wam go pokazac

Oto wybór kampanii a teraz zajmuje się wyborem misji w kampaniach (Bedzie otwierane menu z wyborem i opisem szczegolowym misji)


Tak to Europa :stuck_out_tongue:

Tak wiem Bordeaux jest niżej na mapie ale trudno :stuck_out_tongue:

Pomyślałem troche nad kampanią i stwierdziłem że podmienie dzwięki w grze i stworze coś lada lektora który opowiadał by o fabule i co masz zrobić oczywiście też byłyby napisy :stuck_out_tongue: . Jednak pomysłałem też by stworzyć zawiadomienia graczy np: Każdy gracz miałby “radio” i przez radio miałby wybór co miałby krzyknąć Np: Nacisnałbym “Pomocy atak czołgów” a wtedy na czacie pokazywałby się komunikat do druzyny a sama postać gracza wypowiadała by zdanie :slight_smile:

Prace trwają i mam pytanko czy bardziej opłaca się uzyć armorstandu czy resource pack nad modelem czołgów i samolotów>

Może armorstand uzyj a txt tylko to dopracujesz?

Im mniej rzeczy w texturepacku (a właściwie od 1.8 resourcepacku) tym mniej rzeczy, które musi pobrać gracz, by wejść na serwer - zrobisz na armorstandzie, to będzie na serwerze, txtpack będzie mniej ważył - gracz szybciej wejdzie na serwer :smiley:

Tylko, że armorstandy to entity, które serwer gdzieś w pamięci musi przechowywać. Robiąc modele w RP (ResourcePack) gracz pobiera go raz i ma wszystko ładnie, odciąża to serwer od mnóstwa armorstandów :wink:
Dla mnie lepszy wybór to RP, fakt może taka paczka trochę ważyć, ale gracz pobiera ją tylko raz (no chyba, że jest jakaś aktualizacja, dodanie nowych modeli/zmienienie innych, to wtedy więcej razy :stuck_out_tongue: ) i wszystko ładnie śmiga :wink:

3 polubienia

Jestem podobnego zdania, co @patryks. Zastanawiałeś się może kiedyś, co by było, gdyby każdy na świecie dał Ci grosika? Do końca życia pławiłbyś się w luksusie :slight_smile:
Podobnie sprawa ma się z serwerem. Generalnie lepiej minimalizować ilość scentralizowanych danych tylko do niezbędnych :wink:

1 polubienie