Usunięty VPS z powodu naruszeń regulaminu i zwrot środków

Witam.
Ten post kieruje głównie to Właściciela serwisu Lvlup.pro

Mianowicie w raz z wspólnikiem zakupiliśmy pakiet VPS, z którym od samego początku były problemy. Zainstalowany został windows oraz inne potrzebne składniki(sterowniki) w tym SQL server i po krótkim czasie nasz VPS sostał zablokowany z powody “ataków”. Poprosiliśmy o odblokowani a po upływie kilku godzin ponownie został zablokowany z powodu “ataków” nie dam sobbie reki uciąć, że to nie z naszej winy ale tych samych plikow uzywamy na innym waszym VPS, z tą różnicą że jest na innym węźle, z którym nie ma żadnych problemów. Jako iż nasz VPS został zablokowany 2 razy Pani Paulina uświadomiła nas, że zostanie on usunięty z utrata wszystkich plików. Z wypowiedzi Pani Puliny wynika to, że odwraca kota ogonem i nie udziela odpowiedzi na zadane pytania, gdyż mam wrażenie że nie czyta tego ze zrozumieniem. Poprosiłem o zwrot kosztów za wykupiony VPS z ktorego nie mogłem kożystac to jedyna odpowiedzx jaką otrzymałem to, to że zostanie/został usunięty a temaz został zamknięty. W związku z zamknięciem tematu otworzylem nowy a jako iż w zgłoszeniach nie było odpowiedniego tematu to wybrałem temat z płatnością, gdyż jest on najbardziej zbliżony. W nowym zgłoszeniu opisałem, że chodzi o zgłoszenie nr.#27256 i proszę o zwrot kosztów, i tu pozar kolejny Pani paulina wykazała sie brakiem czytania ze zrozumieiem, iż w odpowiedzi otrzymałem że portfel został doładowany prawidłowo, usługa została zakupiona prawidlowom i temat został zamkniety bez możliwości dalszego wyjasnienia sprawy. VPS został zakupiony na 3 miesiące z czego możliwosć kożystania z usługi mieliśmy może 2 dni, po czym została ona 2 razy zablokowania i usunięta, a pieniądze przepadły. Z mojego doświadczenia wiem, że isrtniejecoś takiego jak reklamacja i zwrot kosztów za produkt niespełniający wymagań.

Poprosiłem o zwrot kosztów nie otzymałem ich do tej pory, a w zamian otrzymałem odpowiedzi typu odwracanie kota ogonie i wymigiwanie się od konkretnej odpowiedzi oraz zamykanie tematów, nie dając nam możliwości wyjanienie lub dogadania sie.

Coprawda poniosło mnie troch i nie byłem zbyt miły ( czasmi każdemu sie zdaża w złości), ale mój wspolnik porzeją pałeczke i przeprosił w moim imieniu i dalej to już on prowadził tą sprawę.

Poniżej wklejam cytat z rozmów:

## #27256

Zmiana wirtualnego sprzętu

Avatar

FerNNNlive

śr. 19:49:50 31/03/2021

*Potrzebuje starszego i wolniejszego sterownika który działa z moim starszym systemem na VPS — witam znow to samo blokada uslugi chociaz wszystkie pliki przenoszone sa z serwera #12743 na #13968 wszystkie pliki identyczne serwer zostaje zawieszany po instalacji czystego obrazu windows server jezeli bedzie tak sie dzialo dalej bede oczekiwal zwrotu kosztow serwera oraz zwrotow kosztow za licencje do plikow. myslicie ze o daja pieniadze to zablokujemy im serwer? nie to nie dziala na takiej zasadzie w panelu zostal tylku przycisk “przedłóż” nie po to wydaje pieniadze aby nic nie dzialac i nic nie ruszyc za dlugo tu siedze i stawiam serwery na waszym hoscie. skonczyl sie czas dobroci

Avatar

FerNNNlive

śr. 19:55:30 31/03/2021

ewentualnie ten serwer vps ma jakies problemy po waszej stronie …

Avatar

FerNNNlive

śr. 21:10:13 31/03/2021

po przejzeniu panelu promox wychodzi na to ze zapora sieciowa jest po waszej stronie wylaczona to jest raz, dwa filtr ip tez jest off ogarniacie to czy zwrot kosztow?

Avatar

FerNNNlive

czw. 14:41:05 01/04/2021

Hi Dear. On the beginning I do apologise for my friend which was rude to you yesterday. But u need to understand his frustration. We try to set up our own gaming server and We Are using exactly same files as on the other vps which we rent from u. Im pretty much sure its something wrong with our new vps. As a person who investing the money in that project, wish to ask u to solve the problem or I will need to ask for refund to pay for another hosting or if this helps to solve the problem please change node n185 to node n176. Best regards Chicoo (Patrick)

Avatar

FerNNNlive

pt. 17:10:30 02/04/2021

Proszę o wyłączenie usługi i zwrot kosztów.

Avatar

Paulina J.

pt. 17:28:54 02/04/2021

Witaj, usługa została zablokowana za podejrzany ruch wychodzący. Po przyjrzeniu się bliżej raportowi najprawdopodobniej ma tu miejsce amplification attack wykorzystujący LDAP. Automatyczna blokada VPS przy używaniu Windows Server - #2 przez SystemZ Ze względu na to że jest to ponowna blokada możemy odblokować usługę po wyczyszczeniu dysku. Prosimy o potwierdzenie.

Avatar

FerNNNlive

pt. 18:37:03 02/04/2021

Proszę o wyłączenie usługi i zwrot kosztów po odczagnieczu należności za wykorzystany czas. Zakupiłem już nowa usługę i ta nie będzie już potrzebna

Avatar

FerNNNlive

sob. 14:58:35 03/04/2021

Możliwość korzystania z usługi mieliśmy maksymalnie 2 dni więc proszę przeliczyć i odciągnąć należność za dwa dni. Pozostały pozostałe kilka dni usługa była nieaktywna więc nie mieliśmy możliwości korzystania z jeji nie widzę podstawy bym za nią miał mieć odciągnięta należność gdyż to Wy ja zablokowali śnie i uniemożliwi liście nam korzystania z owego Vps. Ponownie proszę o zwrot kosztów.

Avatar

Paulina J.

pon. 14:40:41 05/04/2021

Ze względu na brak zgody na wyczyszczenie dysku, zgodnie z regulaminem usługa VPS #13968 zostaje usunięta.

## #27285

Brak doładowania w portfelu

Avatar

FerNNNlive

pon. 17:10:21 05/04/2021

Dokonałem wpłaty ale po 15 minutach nie mam doładowania w portfelu lvlup.pro 256.99 PLN — Dotyczy usługi VPS iraz zgłoszenia #27256 Jako iż usługa została wyłączona bez udzielenia odpowiedzi oraz rozwiązania problemu Chce zapytać kiedy otrzymam zwrot kosztów za usługe, z którek korzystania odmówiono mi??? Zwrot prosze przesłać na konto paysafecard, z którego była dokonana płatnośc. Pełna kwota to 262,82 natomiast kwota po odciągnięciu 2 dni, w których mielismy możliwiść kożystania z VPS to 256,99zł ( 5,84 to odliczona należnosc za dwa dni)

Avatar

Paulina J.

śr. 11:42:12 07/04/2021

Witaj, odpowiedź odnośnie usługi #13968 została udzielona w zgłoszeniu #27256. Zapoznaliśmy się z historią doładowań Twojego Portfela i nie zauważyliśmy żadnych nieprawidłowości. Środki zostały poprawnie dodane do Portfela, a później zostały wykorzystane do zakupu i przedłużenia usług.

Ortografia i gramatyka:

cytat z regulaminu:

4.2. Administrator nie przewiduje możliwości zwrotu jednostek
rozliczeniowych znajdujących się w raz uzupełnionym Portfelu.

i cytat z regulaminu świadczenia usług VPS

4.6. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za brak działania lub obniżoną
wydajność działania Usługi w przypadku:
    4.6.1. niezgodnego z wiedzą techniczną zainstalowania lub konfiguracji
    Usługi przez Użytkownika;
[...]

Jednak przed zakupem należy przeczytać regulamin świadczenia usług.

Wina leżała po stronie usługi a nie wgranego oprogranowania. Nie lubie wyrzucać pieniędzy w błoto. Proszę o wypowiedź właściciela i możliwośc dogadania sie. Usługa została usunięta pieniądze przepadły? A może jest możliwośc załatwienia tego w inny sposób? Chciałbym mieć możliwość porozmawiania z właścicielem.

Gdyby nie zostało wgrane wadliwe oprogramowanie to nie byłoby problemu, więc problem jest po Twojej stronie.

Otwórz ticketa skierowanego do właściciela firmy, z pewnością dojdziecie do porozumienia :slight_smile:

Oprogramowanie wgrane zostało identyczne jak na innym VPS, ktory mamy na lvl.pro

w, ktorym miejscu mam to zrobic? na www nie ma tematu do wyboru by skierowac do właściciela

Skoro tak, to zalecałbym jak najszybsze zabezpieczenie VPSa, oczywiście, jeżeli nie chcesz stracić kolejnej usługi w ten sam sposób :wink: Ktoś prawdopodobnie włamał się na serwer i z Twojego serwera wykonywał ataki na inne serwery.

Nie ma takowego tematu do wyboru. Jest wiele gotowych tematów/ pytań lecz nie ma odpowiedziego do tej sprawy

Skoro panel nie przewiduje pytań typu “Proszę o zwrot, bo zainstalowałem dziurawy soft i zablokowało mi VPS” to raczej nie ma możliwości utworzenia takiego ticketa, co wiąże się z brakiem możliwości zwrotu pieniędzy. Serwer jest widziany jako botnet, więc blokada była słuszna. Podobna sytuacja miała już miejsce.

Sarkazm sarkazmem, ale te same pliki zainstalowane mam też na innym vps, który działa od 26/10/20 i nie ma żadnych błędów oraz ataków. Do VPS miałem dostęp tylko ja oraz mój wspólnik, z którym działamy od ponad roku.

Jestem w stanie zrozumieć zdenerwowanie sytuacją, ale tego typu tematów nie załatwia się na forum. Możesz napisać kolejny ticket w tej sprawie, bądź skorzystać ze swojego prawa jako konsument i złożyć reklamację, zgodnie z regulaminem zakupionej przez ciebie usługi.

Jeśli będziesz chciał napisać opinię o hostingu (przez co rozumie się ogólną konstruktywną opinię z ewentualnym nawiązaniem do tej sytuacji, bez zbędnych szczegółów) polecam kategorię #ulepsz-lvlup-pro:opinie

Ten wątek muszę zamknąć.