Ticket Widmo?

Witam!
Zwracam się do Administracji LVLUP, gdyż 3 dni temu utworzyłem ticket i do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi ( Nie. Nie zamykałem Ticketu )

https://stats.lvlup.pro/d/000000001/lvlup-pro?orgId=2&refresh=5m
Nie pokazuje, aby mój ticket wogóle istniał


Prawdopodobnie jest to bug, dlatego piszę, aby was poinformować.

Ogólnie panel v2 zaokrągla “ludzkie” daty na naszą niekorzyść.
Najedź na datę utworzenia ticketa i policz czy faktycznie jest więcej niż 48h, jeśli tak to bug.

Tak. Bo pamiętam, iż ticket utworzyłem w niedzielę, a mamy wtorek

Pamięć bywa zawodna, ważne jest to co wyświetla panel.
Jeśli twierdzisz że statystyki mają błąd to trzeba liczyć konkretnie co do sekundy czy jest przekroczone 48h. Po najechaniu na datę utworzenia ticketa czy odpowiedzi, widać dokładną datę.

Przeglądarka nie wczytała odpowiedzi, którą otrzymałem 7h temu
Mój błąd :sweat_smile: