Szukam informacji jak zainstalować MyBB na VPS

mybb
Tagi: #<Tag:0x00007f343ed0b6b8>

#1

Jak mam postawić forum mybb na vps,tzn jak zainstalowac mysql php itp Pomoże ktoś, chyba ze znacie poradnik do tego, ja szczerze nie widzialem niczego co mialo by mi pomoc :frowning:


#2

#3

Dzieki, a poradnik do php i mysql masz?xd


#4

apt install php7.1
apt install mariadb-server
jak jednak wolisz mysql to
apt install mysql-server


#5

I potem mybb bedzie smigac?


#6

E: nie dziala to, co jest zle? Xdd


#8

Że zawsze mam problemy z vps, nie z mojej winy… Daruj sobie nieistotne posty, ja szukam pomocy :confused:


#9

To może pokaż co jest źle? Co nie działa? Co my jesteśmy jacyś wszechwiedzący?


#10

Komendy nie dzialaja, instalwoalem z tego WWW - Instalacja Apache, PHP i MySQL na VPS/DEDYKU i bylo wszytko dobrze dopoki phpmyadmin wgl nie chcial zadzialac, chodzi o strone, wyskakuje blad https://forum.lvlup.pro/uploads/default/original/2X/3/3b7bcf173ed274b6a090a95ecf345fe068026a7d.png Tylko zamiast debian jest ubunt.


#11

ln -s /usr/share/phpmyadmin /var/www
:thinking:


#12

Wpisalem i dalej nie dziala.


#13

wpisz ls /var/www


#14

Pokazalo sie html phpmyadmin, ale dalej nie dziala, ten sam komunikat od strony ip/phpmyadmin


#15

Meh. Główny folder masz w html czyli wpisz ln -s /usr/share/phpmyadmin /var/www/html


#16

Dziekuje za pomoc, ja juz apache 2, mysql oraz php dzialaja to wystatczy wgrac mybb?


#17

No tak.


#18

yyyy chyba zapomnialem hasla do php, niby ustawilem root, ale nie moge sie zalgoowac :confused:


#19

#20

Jakie hasło do php? PHP nie ma zadnych hasel. Co najwyzej do sqla :smiley:

  1. Instalujesz APACHE2
  2. Instalujesz PHP
  3. Instalujesz MYSQL
  4. Instalujesz phpmyadmin

(taka kolejnosc)

Potem pliki wgrywasz do /var/www i ogólnie tyle.


#21

No haslo do mysql, chyba ze daje zky login.