Szacowany czas oczekiwania na zamówioną usługę przy składaniu zamówienia

Przy składaniu zamówienia przydałaby się informacja o dostępności i ewentualnym czasie oczekiwania na usługę. Na stronie z ofertą podobnie nie zauważyłem nigdzie informacji o dostępności vps’ów, takowa “możliwość” widoczna jest dopiero po złożeniu zamówienia czyli “stracie” pieniędzy. Właśnie zamówiłem vps’a z oferty UpRyze Turbo by przenieść na niego serwer i zostałem dość niemile zaskoczony widząc że jestem 21 w kolejce na przydział vps’a. Przydałaby się taka informacja podczas składania zamówienia, osobiście gdybym wiedział że “kolejka jest tak długa” przedłużyłbym aktywną już usługę, a nie kupił nową, a teraz nie mam pewności czy nowy vps ruszy przed wygaśnięciem starego z zwykłej oferty UpRyze

5 polubień

Myślę że pisanie o małej dostępności jest słabą zachętą do zakupu, dopiero po złożeniu zamówienia jest odpowiedni moment na to :thinking:

2 polubienia

Ale z drugiej strony to dość chamskie zagranie, wyobraź sobie że na szybko potrzebujesz vpsa, masz ograniczony budżet, zamawiasz pewny że zaraz rozpoczniesz prace i widzisz coś takiego, taka informacja może podnieść komfort użytkowania strony i podnieść jej wiarygodność

3 polubienia

Tak, a potem klient kupi i będzie ‘wojna’. Radziłbym osobiście by napisać od razu klientowi ile będzie musiał czekać lub zapewnić stałą dostępność usług. Ja źle się poczułem jak musiałem czekać bodajże 2-3 dni więc to doradzam.

Stracie pieniędzy? Czekając na serwer nic nie płacisz. Ważność serwera jest naliczana dopiero po “zainstalowaniu” serwera.

2 polubienia

Czasem potrzeba rozwiązania na teraz, na szybko a tu cyk! Dowiadujesz się że poczekasz sobie kilka dni bo jesteś X w kolejce…

1 polubienie

Czas oczekiwania i dostępność można sprawdzić na stats.lvlup.pro .

serwer nie pracuje czyli nie zarabia na siebie, nie każdy jest instytucją charytatywną, na czas oczekiwania gdzieś muszę przenieść swój serwer i co wtedy? A co z graczami? Ludzie oczekują działającego serwera, mam tłumaczyć ponad 70 osobom że hosting nie informuje o czasie oczekiwania?

1 polubienie

Oczywiście można i zapewne tak obsługa to sobie tłumaczy, ale nie zawsze czytasz wszystko przed zakupem. Osobiście uważam takie działania za niezbyt etyczne, czy uczciwe bo klient sobie poczeka na ’ VPS na wyższym poziomie’ kilka dni bo w końcu mógł sobie zajrzeć na jedną z wielu podstron na temat hostingu. Pewnie ten wpis zostanie oflagowany ale wydaje mi się że post ten trafnie pokazuje jak klient się czuje.

1 polubienie

To trzeba czytać :grinning:

Wskażesz mi link do sprawdzenia dostępności na stronie z ofertą czy już podczas zamawiania? Przestudiowałem stronę dość dobrze przed napisaniem wątku i nie znalazłem

1 polubienie

obraz
Ja jakoś problemu ze znalezieniem nie miałem.

Z drugiej strony moim zdaniem to dość dziwne że 22 osoby czekają na swoje usługi. Skoro taka sytuacja powtarza się często to proponowałbym dodanie szacowanego czasu oczekiwania przed zakupem. Ale no wtedy nie każdy sfinalizuje zakup więc hosting na to nie przystanie.

2 polubienia

Umieszczony na samym dole, podpisany “statystyki”. Ale statystyki czego? Równie dobrze można dodać to po prostu w widocznym miejscu opisane jak należy podpisując chociażby “Dostępność”. Nadal nie rozwiązuje to problemu tego że w ostateczności osoba która już usługę zamawia musi szukać i czytać wszystko co jest na stronie. A wystarczyłoby umieścić to nad tabelką z ofertą czy nawet dodać zwykłą informację o tym że czas oczekiwania na vps może być długi z linkiem do sprawdzenia dokładnie. Mała rzecz, a oszczędza wiele nerwów i problemów. Na stronie z zakupem nie ma nawet tego linku, a osoba która korzysta już dłuższy czas raczej nie wchodzi na stronę główną zamawiając, tylko od razu przechodzi do zakładki zamów w panelu klienta, a tam taka informacja bardzo by się przydała. Wszystko od razu wiadome, bez szukania czy zastanawiania się. Kolejną sprawą jest fakt że nie ma tam kompletnie nic o dostępności vps’ów z oferty Turbo, są tylko ze zwykłej co dodatkowo utrudnia sprawę. Według mnie zamawiający powinien być z góry informowany o długim czasie oczekiwania. Taki zabieg znacząco podniósłby wiarygodność lvlupa, bo potencjalny klient widziałby że strona nie ukrywa czasu oczekiwania i dba o dobro klienta, a dodatkowo osoba taka mogłaby szybciej złożyć zamówienie uwzględniając czas oczekiwania

5 polubień

Mam wrażenie że niektórzy źle odebrali wątek. To nie płakanie czy żalenie się, tylko sugestia od osoby która już dłuższy czas korzysta z usług lvlup i widzi, że coś takiego by się przydało, zwykła informacja o problemach z dostępnością i w/w link do sprawdzenia sobie samemu, niby mała rzecz, a cieszy i podnosi wiarygodność strony na tle innych. Ja na vps poczekam, najwyżej przeniosę się na mój domowy serwer, gracze ucierpią ale co zrobię jak nic nie zrobię? Nie piszę reklamacji, zwykły pomysł który znacząco podnosi komfort korzystania i wiarygodność. A i fakt że oferta turbo nie jest uwzględniona na tej stronie też jest dość słaby

3 polubienia

Nie żeby coś, ale ten temat wygląda jak płakanie o to, że trzeba poczekać. Jak korzystasz dłużej z lvlupa to powinieneś wiedzieć, że nieraz nie ma vpsów i trzeba czekać. Nowe osoby raczej patrzą co się znajduje na stronie co nie? Statystyki czego? Kliknięcie nic nie kosztuje, można sprawdzić co się tam znajduje i wiedzieć czy vps jest na “teraz”. Co do dodania przycisku “dostępność” w panelu zamawiania, to raczej to się nie pojawi. Głównym powodem może być to, że nowa osoba zobaczy, że nie ma vpsów i zamówi serwer gdzieś indziej

Jeżeli kogoś naprawdę interesuje dostępność maszyn albo zapyta o tym na forum albo zeskroluje w dół strony gdzie hostingi często owe informacje umieszczają. Nie znaczy że dodać skrótu w panelu do tych informacji to jakiś zły pomysł wręcz przeciwnie.

Ok, przeczytam każdą podstronę lvlup gdy będę kupował znów usługę. Nazwa ‘Statystyki’ jest tutaj nie adekwatna bo wchodząc w statystyki spodziewasz się STATYSTYK a nie DOSTĘPNOŚCI USŁUG

Podczas naszej konwersacji do grona oczekujących dołączyła kolejna najprawdopodobniej niczego nieświadoma osoba! xD

O! Trafny wniosek, to jeden z minusów tego hostingu bo żeby dowiedzieć się o tym albo przeklikasz wszystkie strony lub dasz się brzydko mówiąc sfrajerować (tak!) w dalsze oczekiwanie które może być długie (Przypomnę aktualna liczba VPS oczekujących na zrealizowanie to 23).

1 polubienie


Są statystyki? Są.
Co do drugiego cytowanego przez ciebie postu. To było skierowane do Scoviana, który pisał, że korzysta z usług lvlupa od dłuższego czasu.

Nigdy nie twierdziłem że nie ma tam statystyk więc nie wiem skąd sobie to zabrałeś bo napewno nie z mojego wpisu. Proponuję przeczytać mój wpis ponownie i wyciągnąć taki wniosek: W zakładce o nazwie ‘Statystyki’ spodziewamy się STATYSTYK, więc nikt kto szukałby informacji o dostępności usług na stronie nie będzie szukał tego w zakładce ‘Statystyki’.

Swoją drogą nie rozumiem dlaczego tak zapalczywie bronisz hostingu, to jedynie sugestia dla administracji.