Support


#5

Może nam odpowiesz co się stało?


#6

o cudowny system do wyłapywania “nadużyć” który wyłapał, że vps coś nabroił…

problem w tym, że nikt nic nie robił na tym vps od xx czasu on sobie po prostu działał…

Prośba o logi - olewka totalna…
Prośba o ręczną weryfikacje - olewka totalna

Jedyna super odpowiedź to, że mogą mi odpalić vps jak format zrobią co nie jest problemem ale ja potrzebuje odzyskać dane i soft który tam jest, a w szczególności config.


#7

Odpowiedź otrzymasz do 48 godzin, support to też ludzie, którzy mają swoje potrzeby.


#8

Hah, za nic blokady nie otrzymałeś.
Musiałeś złamać regulamin.
https://lvlup.pro/legal/


#9

Ja wiem tyle co Ty bo ciężko uzyskać jakiekolwiek jasne informacje tj. LOGI.

Ciężko też żebym coś zrobił skoro jak pisałem wyżej nie było tam nic robione od xx czasu.

Mam nadzieje, że mości państwo znajdą chwilę czasu i nie pójdą drugi raz na łatwiznę…


#10

a dziękuje wzajemnie



#11

Jeśli możesz pokaż nam co napisałeś do supportu, bo jeśli napisałeś niejasno to jak mogli Ci za 1 razem udzielić pomocy?


#12

rozumiem to ale to nie tłumaczy czas odpowiedzi i rozwiązanie “wipe” tam są dane które potrzebuje.


#13

Koszt przywrócenia kopi zapasowej to 50zł.


#14

“przypadku awarii sprzętu można było je przywrócić”

to nie jest awaria :wink:


#15

Maszyna sama z siebie się bez powodu nie zablokowała.
Może @SystemZ Ci wyjaśni to.


#16

tego to akurat nie wiem…

Kiedyś miałem podobny problem na innym hostingu i po weryfikacji logów okazało się, że automat przesadził trochę i temat wyjaśniony.

Tutaj może jest tak samo … vps vs automat.

Do czasu weryfikacji takich danych nikt nie wie co dokładnie stało się.

No chyba, że xbot lub sinusbot zbuntował się :slight_smile:


#17

No jeżeli były nie resetowane te aplikacje przez kilkanaście dni to mogło tak być, że vps był cały czas 100% obciążenia.


#18

xbot co 24h gorzej z sinusem ale tam jedna instancja która tylko do livehelp’a

Jak sprawdzałem co kilka dni to nie było zaledwie kilka %% na cpu i ram


#19

Weź po uwagę, że aplikacja mogła się zaciąć.


#20

sinus zgadzam się i to jedyny soft który mógł coś zrobić…

co nie zmienia faktu “wipe” to ostateczność…


#21

Czekaj na odpowiedź obsługi.


#22

Kwestia nr 1:
Zgodnie z regulaminem usługi VPS, pkt. 6.1.2 mówi o robieniu kopii zapasowej na rękę -> a tego nie robiłeś [prawdopodobnie], więc tutaj już łamiesz regulamin. Firma lvlup.pro “zabezpieczyła” się przed tym i każde przywrócenie kopii zapasowej kosztuje 50zł -> za te 50zł moglibyśmy nabyć jakiś mały serwerek z dużym dyskiem lub inną usługę. Tak jest, jak się nie czyta regulaminów (bo zakładam, że nie przeczytałeś).

Tutaj łap skrypt, który umożliwi Ci robienie kopii zapasowych: Skrypt do backupów na serwer FTP/SFTP

Po reinstalacji systemu przez obsługę nie miałbyś tego problemu -> a tak to musisz wyłożyć 50zł.

Kwestia nr 2:

Widzisz to?
Support to nie roboty, 48h to i tak bardzo mało.
OVH odpisuje czasem w ciągu 7 dni, czasem w ciągu 5 dni, różnie to u nich bywa.
Po prostu musisz czekać na swoją kolej. Pisząc w tickecie kiedy mi odpiszecie WYDŁUŻY* czas oczekiwania na odpowiedź.

Kwestia nr 3:
Co ty tam miałeś uruchomione? Może cracka TSa? Może jakieś inne PRZESTARZAŁE aplikacje?
Tego nie wiemy.

Kwestia nr 4:
Zamykam wątek, w celu ochrony przed spamem i tworzeniem innych “sh*tstorm’ów”


* - prawdopodobnie, tego nie jestem pewien.


#23

Tutaj możesz śledzić postępy odpowiedzi aktualnie 4 zgłoszenia oczekują na odpowiedź w tym 1 moje :wink:.
https://stats.lvlup.pro/d/000000001/lvlup-pro?refresh=5m&orgId=1


#24