Support


#1

Witam.

Czy w supporcie pracuje tylko jedna osoba która odpisuje raz na xx czasu, a może olewacie tak swoich klientów!

Ticket założony ( 20 godzin temu ) jedna odpowiedz która w żaden sposób nie rozwiązała mojego problemu i do tego uzyskałem odpowiedz na jedno z dwóch pytań które zadałem.!

Pozdrawiam


#2

W supporcie pracuje Pan Michał oraz Pani Paulina, uwierz mi oni poza pracą mają także życie prywatne tak jak my, i nie siedzą całymi dniami przed komputerem.


#3

Z resztą możesz te pytania zadać nam, z pewnością uzyskasz odpowiedź…
Prędzej czy później :rofl:


#4

Nie chcę być nie uprzejmy ale jak stare przysłowie mówi " dałeś się za psa to szczekaj "

Jestem bardzo ciekaw czy jak Tobie coś by padło/wyłączyli/zablokowali etc… to też byś tak pisał.


#5

Może nam odpowiesz co się stało?


#6

o cudowny system do wyłapywania “nadużyć” który wyłapał, że vps coś nabroił…

problem w tym, że nikt nic nie robił na tym vps od xx czasu on sobie po prostu działał…

Prośba o logi - olewka totalna…
Prośba o ręczną weryfikacje - olewka totalna

Jedyna super odpowiedź to, że mogą mi odpalić vps jak format zrobią co nie jest problemem ale ja potrzebuje odzyskać dane i soft który tam jest, a w szczególności config.


#7

Odpowiedź otrzymasz do 48 godzin, support to też ludzie, którzy mają swoje potrzeby.


#8

Hah, za nic blokady nie otrzymałeś.
Musiałeś złamać regulamin.
https://lvlup.pro/legal/


#9

Ja wiem tyle co Ty bo ciężko uzyskać jakiekolwiek jasne informacje tj. LOGI.

Ciężko też żebym coś zrobił skoro jak pisałem wyżej nie było tam nic robione od xx czasu.

Mam nadzieje, że mości państwo znajdą chwilę czasu i nie pójdą drugi raz na łatwiznę…


#10

a dziękuje wzajemnie



#11

Jeśli możesz pokaż nam co napisałeś do supportu, bo jeśli napisałeś niejasno to jak mogli Ci za 1 razem udzielić pomocy?


#12

rozumiem to ale to nie tłumaczy czas odpowiedzi i rozwiązanie “wipe” tam są dane które potrzebuje.


#13

Koszt przywrócenia kopi zapasowej to 50zł.


#14

“przypadku awarii sprzętu można było je przywrócić”

to nie jest awaria :wink:


#15

Maszyna sama z siebie się bez powodu nie zablokowała.
Może @SystemZ Ci wyjaśni to.


#16

tego to akurat nie wiem…

Kiedyś miałem podobny problem na innym hostingu i po weryfikacji logów okazało się, że automat przesadził trochę i temat wyjaśniony.

Tutaj może jest tak samo … vps vs automat.

Do czasu weryfikacji takich danych nikt nie wie co dokładnie stało się.

No chyba, że xbot lub sinusbot zbuntował się :slight_smile:


#17

No jeżeli były nie resetowane te aplikacje przez kilkanaście dni to mogło tak być, że vps był cały czas 100% obciążenia.


#18

xbot co 24h gorzej z sinusem ale tam jedna instancja która tylko do livehelp’a

Jak sprawdzałem co kilka dni to nie było zaledwie kilka %% na cpu i ram


#19

Weź po uwagę, że aplikacja mogła się zaciąć.


#20

sinus zgadzam się i to jedyny soft który mógł coś zrobić…

co nie zmienia faktu “wipe” to ostateczność…