Serwer Hurtworld - Pytanie

Witam zamierzam otworzyć serwer Hurtworld 60 slotów.
Na vps będzie stał tylko Hurtworld z mała ilością pluginów ,bedzie to serwer classic x2 ,
Jaki VPS KVM powinienem wybrać?

Wydaje mi się, że powinieneś wziąć opcję 4gb - 3gb na serwer i 1gb na cache i pierdoły, typu ts3, czy www - bo pewnie będzie. Myślę, że 3gb na 60 slotów starczy.

Mam wykupiony hosting www i VPS KVM na którym stoi Ts3… Na serwerze będzie tylko HURTWORLD.

W takim razie myślę, że VPS z 2gb wystarczy na samą grę, chyba, że chcesz dowartościować graczy, to 3gb - im więcej tym podobno lepiej. Choć moim zdaniem skoro tylko gra to 2gb starczy.

4 Gb starczy na 60 slotów, pluginy, ts i strone z tego co się dowiedziałem od takiego jednego Wlasciciela Serwera Hw.

Wybrałem 4GB.
Jak zwykle musiałem natrafić na jakiś problem.
Hurta zainstalowałem w oparciu o https://gameservermanagers.com/lgsm/hwserver/ .Wszystko się instaluje gites odpala serwer wszystko OK ale niestety nie mogę się z nim połączyć. Napisałem już ticket o white list. Ale czy to pomoże? Jakieś pomysły?

Podałeś trochę za mało informacji aby coś pomóc.
Wszystko OK nie jest jeśli nie możesz się połączyć :stuck_out_tongue:

Na początku użyłbym netstat -an aby zobaczyć czy serwer nasłuchuje na swoim porcie.

https://zapodaj.net/26b34d2cef494.png.html
Szczerze mówiąc nie wiem czy nasłuchuje .
Porty Hurtworld 12871,12881,
Dziwi mnie te ip 0.0.0.0

Z tego co widzę Hurtworld korzysta z portów 12871, 12881 i widać że takie nasłuchują na protokole UDP.

0.0.0.0 to taki specjalny adres IP który mówi aby nasłuchiwać na każdym skonfigurowanym adresie IP na twoim serwerze. Jest ok.
Przykładowo jeśli dodałbyś teraz nowy adres IP na VPS to nie musiałbyś zmieniać nic w konfiguracji serwera gry, bardzo przydatne i oszczędza czas, zwłaszcza gdy masz dużo usług na serwerze.

Teraz proponowałbym sprawdzić w kliencie co się dzieje przy próbie połączenia np. warto poszukać logów w konsoli.
Bardzo pomocne byłoby aby gra Ci powiedziała czy w ogóle nie może się połączyć czy coś z konfiguracją serwera jest nie tak i odrzuca połączenie po jego nawiązaniu.

Ze strony hostingu jest wszystko OK.
Znalazłem w logach serwera takie coś:
[S_API FAIL] SteamAPI_Init() failed; SteamAPI_IsSteamRunning() failed.

Ten temat został automatycznie zamknięty 32 dni po ostatnim wpisie. Tworzenie nowych odpowiedzi nie jest już możliwe.