Ratunku pomocy, pali się, chcę backup i już zrobiłem ticket, nie poczekałem jeszcze 24h

Witam,
Czy jest możliwa jak najszybsza pomoc administracji na koncie royalskinsnet?
@SystemZ jeśli przeczytasz, można usunąć :wink:
Pozdrawiam !

O co chodzi? - rozwiń problem

1lajk

Własnie, tak patrzę i nie rozumiem o co chodzi :stuck_out_tongue:

1lajk

Chodzi o priv. Bardziej usługa niż problem :>. Zauważyłem obecność @SystemZ tutaj, a od paru godzin stoimy z maszyną przez pewien błąd

Kolejna osoba… Forum to nie ticket zrozumcie to w końcu. Zrobiłeś ticket to czekaj na odpowiedz. Jest na nią 24 godziny robocze.

Jeśli założyłeś ticketa, a nie wiesz co jeszcze możesz zrobić to zawsze zostaje zapytać społeczności co może być nie tak - odciąża to @SystemZ, a inni mają łamigłówkę do rozwiązania. Pisanie “pomoc” mówi nic tym co ewentualnie chcieliby pomóc Ci ;d

Nadpisywane były pliki znajdujące się na maszynie. Podczas wysyłania zerwane zostało połączenie, co przyczyniło się do utraty pliku.

Zacznijmy od tego, że i tak nic nie zmienisz. Wysłałeś zgłoszenie, pozostaje Ci tylko czekać.
Teraz weź głęboki wdech i wypuść powietrze, i jeszcze raz i jeszcze.
Dobra wiadomość jest taka, że support odpowiada w ciągu 24 godzin roboczych. Czyli napewno otrzymasz odpowiedź wcześniej niż w walentynki, wcześniej niż w dzień dziecka, pewnie też wcześniej niż Twoje urodziny, więc jak widzisz nie ma się czym stresować.

Jeśli ticket, który wysłałeś to sprawa życia lub śmierci, proszę zadzwoń na 112, bo LVL UP jestem za daleko, żeby Ci pomóc.
Dziękuję Ci za wyrozumiałość i pamiętaj odpowiedź dostaniesz na Twój e-mail w ciagu 24 godzin roboczych.

Od siebie dodam, że rekordowy czas jaki czekałem na odpowiedź to 30 godzin (zwykłych).

Ticket rozwiązany, na przyszłość bardzo proszę po prostu poczekać i nie tworzyć wątków.

Zgłoszeń nie wciąga czarna dziura, wszystkie są i ja je widzę, czasami mi coś wypadnie lub robię co innego i nie mam jak odpisać.
Bywa że po ponad dobie pracy też chciałbym pospać chociaż kilka godzin

@adminek153 No popatrz, nie będę liczył ile razy mnie poganiałeś a teraz sam innych uspokajasz :smirk: Zmiana na plus :smiley:

Backup przywrócony, zgłoszenie zamknięte to i zamykam ten wątek po zmianie tytułu na odpowiedni. Następnym razem jak ktoś tak zrobi ponownie to będę zły, ostrzegam :smiling_imp:

2lajki