Przerwanie połączenia

Witam,

Parę minut temu ok. 5-10min. Został przerwany mój VPS KVM Game PRO.
Było coś podobnego jak miałbym wykonać “Restart” maszyny w panelu… Jednakże tego nie wykonywałem.
Po czym… Próbowałem się połączyc ze stroną lvlup.pro i również nie działała… Tak samo OVH.com.
Btw. Internet działał ;3

Mógłby mnie ktoś uświadomić co się stało?

Te same zjawisko u kilku osób. Czasami operator lub ovh odcina dostęp do siebie nawzajem na chwile podczas jakichś prac serwisowych itd

U mnie było trochę wcześniej i panel też nie działał :wink:

po jakiś ok. 20 minutach wszystko wróciło do normy :wink:

Pierwszy raz mi się to zdarzyło…
Dlaczego tak się stało?

Jakaś awaria maszyny albo jakaś wymiana :stuck_out_tongue:

U mnie odcielo na chwilę dostęp do wszystkich maszyn z ovh :smiley:

OVH informuje o wszystkich awariach/pracach konserwacyjnych na
http://travaux.ovh.com/

Myślę, że polska wersja będzie lepsza :stuck_out_tongue_winking_eye:
http://prace.ovh.pl/

Polska wersja jest lepsza ale nie jest aktualizowana na bierząco :slight_smile: I w weekendy też nie.

Z tego co wiem, to lvlup jeszcze nie wprowadzili polską lokalizację serwerów.
Pytanie:
Jak już lvlup wprowadzi polską lokalizacje to serwery zostaną zmienione w Polską lokalizację czy bedzie trzeba kupić nową maszyne z polską lokalizacją?

Ps. Ktoś z Was wie co tak na prawdę się stało?

Będzie do wyboru Polska lub Europa (w przypadku KVM Francja)

Czyli mam rozumieć, że będzie trzeba zakupić nowego VPS KVM z Polską lokalizacją?

Od tego mamy ten wątek: VPS lokacja PL-OVH

Prawdopodobnie będzie można “zamienić” :wink:

A teraz pytanie…
Wiecie co się wczoraj stało, że wywaliło wszystkie serwery oraz strone lvlup.pro?

Jak pisałem: mogła być awaria maszyny, np. wymiana zasilacza czy coś podobnego :wink:

Więcej się dowiemy jak Pan Michał sam nam napisze :wink: (zawsze pisał np. o wymianach zasilacza itp.)

25 marca pomiędzy 11:52 a 12:14 na węźle n25 miał miejsce mały incydent sieciowy powodujący niestabilność sieci na tym sprzęcie.

Jeden z klientów VPS na węźle przyjmował bardzo dużo ruchu który próbowałem zmniejszyć lecz po kilku minutach w trosce o innych klientów musiałem do czasu ustąpienia większej ilości ruchu odłączyć go od sieci, przywróciło to stabilność sieci na węźle.

Wygląda na to że panel v2 jest dość wrażliwy na niedostępności węzłów i czasami chwilowo może to mieć na niego wpływ. Mam nadzieję że udało się już to rozwiązać w v3, byłbym wdzięczny gdyby ktoś mógł to sprawdzić w przyszłości przy okazji w takich wypadkach aby mieć pewność.

W jednym z ticketów odnośnie tego zdarzenia otrzymałem dwa pytania

Czy błąd który wczoraj wystąpił został już naprawiony i nigdy się nie powtórzy?

Jak widać zdarzenie trwało około 22 minuty więc sądzę że można uznać to za naprawione.

Czy się nie powtórzy? No cóż, gwarancja jest taka jak w regulaminie usługi.
Tutaj obietnica regulaminu jest dopełniona. W tym wypadku wykorzystany czas na awarie w skali miesiąca to 0,76%, czyli do 100% raczej daleko :slight_smile:

Tak samo jak nikt nigdy nie zagwarantuje braku korków na drodze czy bycia zdrowym przez cały czas, tak samo ciężko o gwarancję 100% dostępności łącza.

2 polubienia

1 post przeniesiono do wątku: VPS lokacja PL-OVH

1 post przeniesiono do wątku: VPS lokacja PL-OVH