Propozycje w menu zarządzania VPS'em

Pierwsze bardzo mi się podoba nowy panel ^.^

Ale proponuję dodanie przycisku zatrzymaj VPS normalnie czyli wyłączy VPS w bezpieczny sposób.

Tutaj zaś proponuję:

Przy ilości zużytego RAM’u zmienienie jednostki z GB na MB, bądź pokazanie zużycia ramu w MB po najechaniu kursorem na licznik.

Dodanie ilości zużytej pamięci SWAP (przywrócenie jej z poprzedniej wersji panelu)

Dodanie zużycia dysku (pojemność) oraz zużycia Odczyt/zapis.

Oprócz tego proponuję dodanie karty Domeny oraz API :wink: Ponieważ tych kart nie ma względem poprzedniej wersji panelu.

image

Jestem za, tyle że “wyłącz normalnie” nie istnieje, tylko w putty można normalnie wyłączyć, no chyba że @SystemZ zrobiłby coś takiego że przycisk “wyłącz” wykonywałby odpowiednią komendę na VPS, zostawiając jednocześnie hard-stop w razie potrzeby.
Jak coś dla KVM nie ma jak dodać informacji o swap czy dysku, ale Ty chyba masz OVZ jak dobrze pamiętam.

Nie oszukujmy się, jestem amatorem, ale tak na razie mam OVZ, i dla czego dla KVM nie szło by dodać tego typu informacji? to też VPS tylko lepszy :kappa:
(tutaj jednak było by można jeśli taka potrzeba doinstalować oprogramowanie które by wysyłało te informacje do panelu LvLUP)

Co do tej “komendy” właśnie o tym myślałem, gdyż sam nie wiem jak mogę uruchomić ponownie VPS za pomocą na przykład właśnie komendy.

I tak nie zmienia to faktu że jak zakończę swoje Beta Testy i konfiguracje i poprawki to zamierzam skorzystać z KVM’ki. tylko potrzebuje kilku informacji by podjąć słuszną decyzję. dla mojego serwera ważny jest CPU :thinking: jeśli połowa procesora KVM’ki G+ jest słabsza od całego na KVM G, to się dla mnie nie opłaca.

Nie oszukujmy się, jestem amatorem, ale tak na razie mam OVZ, i dla czego dla KVM nie szło by dodać tego typu informacji? to też VPS tylko lepszy :kappa:

Chociażby dlatego: