Projekt tablisty

nieaktualne
Tagi: #<Tag:0x00007f14a2a256a8>

#1

Siemka,
od dłuższego czasu piszę sektory i jestem aktualnie przy tworzeniu tablisty (ogólem jest zrobione). Chcę się zapytać, czy proponujecie jakieś zmiany w stosunku do aktualnej:


#2

Całkiem spoko, fajnym pomysłem są te głowy graczy obok ich nickow :slight_smile:


#3

Jeszcze zastanawiałem się, żeby dla gildii dodać wybór główki na topce (teraz jest kaktus, a będzie mozna wybrać inne moby)


#4

TOP #1 gildii/rank. - diamentowy blok obok
TOP #2 gildii/rank. - złoty blok obok
TOP #3 gildii/rank. - żelazny blok obok

Tak bym zrobił.


#5

Myślałem nad tym :stuck_out_tongue: Dodam wybór główki dla właściciela gildii, jeżeli jest w topce (1-3) to otrzymuje dodatkowo do wyboru te bloki


#6

Potrzebujesz pomocy w pisaniu? Strasznie mi się nudzi, a taki projekt to fajna sprawa :slight_smile:


#7

Zależy o jakiej pomocy mowa :smiley: Sam system sektorów pozostawię dla siebie (jest to duży projekt i współpraca byłaby ciężka). Jedynie wchodzi w grę np. plugin na drop pod sektory (np. globalny drop x2 na każdym sektorze itp) i tego typu rzeczy :stuck_out_tongue:


#8

Obojętnie, chodzi mi pisanie w np. Sarosie, jednego Projektu, szukałem kiedyś osób, ale nie udało mi się


#9

Zauważyłem, że od opublikowania sektorów Otka dużo osób tworzy własne sektory. Nie wiem czym jest to spowodowane i nie mówię, że zrzynasz od niego kod.

Ale ogólnie tablista spoko. Możesz dać na bottomie tablisty wiadomość do członków gildii (przesuwaną)


#10

Zauważyłem ze od pierwszego użycia sektorów przez serwery hardcore (skkf/mchc, nie wiem które było pierwsze) pojawiło się dużo sektorów :wink: Nigdy jego sektorów nie miałem pobranych i nigdy prawdopodobnie nie pobiorę (o ile w ogóle są na necie). Zanim zaczniesz cos gadać to pomyśl :wink:


#11

Ja nie widziałem żadnych sensowniejszych sektorów. Ja wyraziłem tylko swoją opinie, a co z nią ludzie zrobią to ja nie wiem. Ja ci nie mam jak udowodnić, że tak na pewno jest, ale ty też tego mi nie udowodnisz. Chyba, że robisz to z otwarym kodem źródłowym.


#12

#13