Proces serwera MC jest wyłączany

Macie może jakis pomysł co zrobic, gdy system zabija procesy? Serwery minecraft mi padają ciagle.

Masz pewność że to system zabija proces?
Możesz pokazać błąd OOM w logach?

Masz panel czy na screenach robisz? Przejrzyj logi, albo daj końcówkę z crashem.

Logi są ucinane.
@SystemZ wyśle za około tydzień.

Ok, w /var/log/messages znajdują się logi, które czasowo pokrywają się z momentami zatrzymywania serwerów. Znalazłem coś podejrzanego dla mnie:
Wyżej wymieniony plik:
Aug 6 19:57:01 ns3XXXXX kernel: php invoked oom-killer: gfp_mask=0x3000d0, order=2, oom_score_adj=0
Czas ostatniej linijki w logu:
[19:57:00] [Server thread/INFO]: XXXXXXX issued server command: /home

Wynika na to, że to jest przyczyną problemu. Co mam teraz zrobić? Znalazłem to: http://www.oracle.com/technetwork/articles/servers-storage-dev/oom-killer-1911807.html

Czy to pomoże?

Skoro to OOM to jak dla mnie nie ma co zmieniać w systemie z killowaniem tylko w swojej aplikacji lub jej przydział RAMu.

Jeśli wyłączysz tego OOM killera to twój serwer się zawiesi na amen, aż zrobisz sprzętowego reboota bo będzie kernel panic, czyli odpowiednik bluescreena z windowsów. Nie wiem czy to jest lepsze od wyłączenia procesu, ja wolałbym po prostu zrobić autorestart aplikacji i zadbać o to aby nie zużywała dosłownie całego ramu z hosta oraz dołożyć trochę swapa w pliku i podregulować parametr swappiness w jądrze

Mam nadzieję że nie robisz coś w stylu

Mam 64GB RAM w serwerze i tyle daje też w parametrze -Xmx javy

Bo to byłaby właśnie ta przyczyna której szukasz.

Maszyna ma duzo ramu zapasu. Ze swapem jest problem.

Chyba nie bardzo rozumiesz jak to działa.
OOM killer załącza się jeśli zabraknie pamięci a pamięć to RAM + swap.
Póki co nadal wygląda to na złe zarządzanie serwerem, nie np. konkretny problem z jądrem który wymagałby zmiany jego zachowania w takiej sytuacji.