Problem z wyrzucaniem graczy na MC

zarządzanie
minecraft
Tagi: #<Tag:0x00007f343bdb15e8> #<Tag:0x00007f343bdb1368>

#1

Otóż mam taki problem: Na mój serwer w mc wbija sobie jakiś typo o różnych godzinach i po kilku minutach wywala z 20 osób z powodem: Internal Exception: java.io.IOException: Error while write(…): Broken pipe
Silnik: paper 1.8.8
Wiecie może co można by z tym zrobić?
tutaj macie log:

[15:21:20] [Server thread/INFO]: MatrixReloaded[/83.4.228.127:49371] logged in with entity id 6201817 at ([spawn]4553.948998158843, 43.0, 6334.893558276016) 
[15:28:32] [Server thread/INFO]: agis188 lost connection: Internal Exception: java.io.IOException: Error while write(...): Broken pipe
[15:28:32] [Server thread/INFO]: plomien6 lost connection: Internal Exception: java.io.IOException: Error while write(...): Broken pipe
[15:28:32] [Server thread/INFO]: Citrus404 lost connection: Internal Exception: java.io.IOException: Error while write(...): Broken pipe
[15:28:33] [Server thread/INFO]: HamsterDamXD lost connection: Internal Exception: java.io.IOException: Error while write(...): Broken pipe
[15:28:33] [Server thread/INFO]: Rozentiger lost connection: Internal Exception: java.io.IOException: Error while write(...): Broken pipe
[15:28:33] [Server thread/INFO]: MaxioxD lost connection: Internal Exception: java.io.IOException: Error while write(...): Broken pipe
[15:28:33] [Server thread/INFO]: aurekpl lost connection: Internal Exception: java.io.IOException: Error while write(...): Broken pipe
[15:28:33] [Server thread/INFO]: kubusek99 lost connection: Internal Exception: java.io.IOException: Error while write(...): Broken pipe
[15:28:33] [Server thread/INFO]: 17LetniPedal_ lost connection: Internal Exception: java.io.IOException: Error while write(...): Broken pipe
[15:28:34] [Server thread/INFO]: ksardas1234 lost connection: Internal Exception: java.io.IOException: Error while write(...): Broken pipe
[15:28:34] [Server thread/INFO]: Roximity lost connection: Internal Exception: java.io.IOException: Error while write(...): Broken pipe
[15:28:34] [Server thread/INFO]: FireNade_warior lost connection: Internal Exception: java.io.IOException: Error while write(...): Broken pipe
[15:28:34] [Server thread/INFO]: MatrixReloaded lost connection: Internal Exception: java.io.IOException: Error while write(...): Broken pipe```

#2

Pluginy? I poproszę dokładny build.


#3


Antijigsaw,rowefix,packetbookfixer teoretycznie mają to blokować, ale im to nie wychodzi.


#4

Dobrze, teraz podaj zasoby jakimi dysponujesz.


#5

Chodzi ci o maszynę?
To jest pakiet 48gb ram z lvlup


#6

Pokaż polecenie którym uruchamiasz serwer Minecraft.


#7

screen java -Xmx32768M -jar spigot.jar

Czy to może być przez te startową komendę? Widziałem kiedyś na necie jakieś specjalne cmd, żeby serwer był płynniejszy np:
java -Xmx8G -Xms8G -XX:+AlwaysPreTouch -XX:+DisableExplicitGC -XX:+UseG1GC -XX:+UnlockExperimentalVMOptions -XX:MaxGCPauseMillis=45 -XX:TargetSurvivorRatio=90 -XX:G1NewSizePercent=50 -XX:G1MaxNewSizePercent=80 -XX:InitiatingHeapOccupancyPercent=10 -XX:G1MixedGCLiveThresholdPercent=50 -XX:+AggressiveOpts -jar spigot.jar


#8

Garbage Collector ma to do siebie, że potrafi działać samodzielnie bez ustawiania dodatkowych flag, ale jak ustawiłeś i w odpowiedni sposób, to mu to nie zaszkodzi :stuck_out_tongue:

Broken pipe to błąd maszyny JVM, który zwykle występuje, gdy coś próbujemy wysłać, ale połączenie zostało już zamknięte z drugiej strony. Jak widać, odpowiednio spreparowany pakiet przepełnia Twój bufor, co powoduje takową niedogodność. Mamy kilka rozwiązań:

  • filtrowanie pakietów na poziomie proxy
  • zwiększenie gardła operacji wejścia/wyjścia (ang. I/O - input/output)
  • aktualizacja silnika do normalnej wersji (zalecane)

Osobiście preferuję zastosowania rozwiązania 1. i 3. - gwarantuje ono zwiększoną ochronę.


#9

A wiesz może jak to zrobić, jakiś link czy coś?
A silnika raczej nie zaaktualizuje, bo serwer od początku był robiony pod 1.8, a z nowszymi silnikami nigdy nie miałem jakiejkolwiek styczności.


#10

To nie jest argument.

To też nie jest argument.

Optymalizacja silnika i trochę autorskich rozwiązań, ale coś na Internecie znajdziesz, lecz informuje Ciebie - albo będziesz aktualizował, albo płacił za łatanie błędów programistów.