Problem z łączeniem się na serwer TS3

Tagi: #<Tag:0x00007f15a017dbf0> #<Tag:0x00007f15a017db00>

Witam, wczoraj zakupiłem serwer VPS KVM na który przerzuciłem pliki mojego istniejącego serwer’a TS3 lecz niestety nikt po za mną nie może wbić na ten serwer. Czym to może być spowodowane? Pliki na pewno są dobre bo potem je spowrotem wrzuciłem na starego VPS’a i wszystko dobrze działało.

Z góry dziękuje za pomoc, Bartek.

Ciężko stwierdzić bezpośrednia przyczynę. Masz logi? I pytanie czy wrzucałeś cały serwer? czy przerzucałeś tylko pliki ustawień?

Wrzucałem tylko pliki od serwer’a ts3, nawet na czystych plikach to samo się dzieje.

Pliki z logs: http://speedy.sh/4NWqm/logs.rar

Proszę włacz serwer i podaj adres ip wraz z portem

149.202.237.18:9987 serwer włączony

U mnie działa normalnie… co do plików też nie ma nic dziwnego.

Możesz wbić na chwile na tego teamspeak’a i pogadac o tym?

Daj znać czy już jest ok.

Sprawa Rozwiazana. Temat do zamknięcia

A może @Lemot to potwierdzi? :wink:

To się zgadza :smiley:

Pozdrawiam Bartek :slight_smile:

Dla potomnych. Kopiowanie w pełni plików TeamSpeak’a z jednego serwera na drugi może być kłopotliwe. Jeżeli mamy do czynienia z serwerem który ma możliwość utworzenia kopii permisji i kanałów polecam użyc program YaTQa i to zrobić a na nowym serwerze zainstalować czystego Ts. Jeżeli ktoś zaś ma do czynienia z licencja typu Hosting Provider to ma problem i musi się modlić żeby osoba która nim zarzadza okazała łaskę :slight_smile:

Ok więc okazało się że świeże IP od OVH miały włączoną whitelistę UDP bez wpisanego TeamSpeaka na porcie 9987. Bardzo przepraszam za to uchybienie po mojej stronie, postaram się na przyszłość o tym bardziej pamiętać :blush:
Jeśli ktoś miałby taki sam problem to wystarczy napisać o tym w zgłoszeniu w panelu klienta lub tu na forum podając adres IP.

Włączyłem opcję akceptowania odpowiedzi na forum, możesz oznaczyć np. ten post jako rozwiązanie problemu.