Problem z czarną listą FiveM

Witam, napiszę krótko bo mam dość waszej postawy wobec klienta. Próbuję się z wami skontaktować od mniej więcej 3-4 dni w sprawie zmiany adresu ip który jest zbanowany uwaga TAK z WASZEJ winy, bo na czarno lecieliście z reklamą serwerów FiveM. Zdzierżę 15 zł które muszę wam zapłacić za zmianę tego ip ale od 2 dni czekam na odpowiedź i nie da się z wami w żaden sposób skontaktować, na forum banujecie, na discordzie banujecie, na tickety nie odpowiadacie? Sprzedajecie wadliwy produkt nie informując o tym klienteli. Jak widać na załączonym obrazku uruchomię dowolny serwer do dowolnej gry i coś nie wyszło bo dzięki wam i waszemu wadliwemu produktowi nie mogę. Prosiłbym o natychmiastową zmianę adresu ip, które NIE jest zbanowane przez FiveM, pieniądze na waszym portfeliku już czekają od wczoraj. Jeśli do tego nie dojdzie będę zmuszony wytoczyć wam proces cywilny o umyślną sprzedaż wadliwego produktu bez uprzedniego poinformowania klienta. Pozdrawiam :slight_smile:

nie jest to wina obsługi, adresy przydzielane są losowo i obsługa nie odpowiada za ew blacklisty na adresach IP.

Gdzie jest napisane że nie mogę utworzyć serwera w aplikacji FiveM, ponieważ wasze adresy są zablokowane?

LVL UP nigdy nie reklamował się jako hosting serwerów FiveM. Za zablokowanie odpowiadają twórcy gry. Swoją drogą, chyba serwer uruchomisz jak najbardziej - tylko klient nie wejdzie, bo to tam jest sprawdzana blacklista.

Zerknij tutaj:

1 polubienie

Oczywiście, że możesz zainstalować serwer FiveM’a, żaden hosting nie gwarantuje , że nie będzie blokady na przydzielonym adresie IP
Ps. Nawet na ich partnerskim hostingu(ZapHosting) trafiają się zbanowane adresy IP.

Rozmawiałem z supportem od was i za marne 15 zł powinniście zmienić ip a nie ma z wami kontaktu? Może byście się ruszyli skoro tak zaciekle potraficie bronić imienia tej “firmy”.

Czas oczekiwania na odpowiedź to ~48h, czasami zdarza się szybciej , czasami później(wszystko zależy od ilości zgłoszeń i od tego co obsługa musi zrobić).

Przypominam, że popędzanie obsługi na forum nic nie da ;v

“Bierzemy pod uwagę drogę prawną”

Ja też :slight_smile:

image
Nadal uważacie że nie wprowadzacie klienta w błąd?

Chyba czegoś nie rozumiesz…

Gdzie jest napisane, że lvlup to autoryzowany hosting FiveM’A, chyba jedynym autoryzowanym hostingiem jest ZapHosting?

Kiedyś widziałem co było napisane i co zniknęło po blokadzie adresów ip pepega.
Ja rozumiem doskonale wszystko i proces cywilny to także dla mnie realne rozwiązanie, proszę was od 2 dni jedynie o zmianę ip, które zostało zablokowane przez wasze zatarcia.
Gdzie jest napisane że serwer nie będzie w pełni funkcjonalny?

Chciałbym zwrócić uwagę, że jak do tej pory to piszesz jedynie z osobami ze społeczności, więc nie do końca rozumiem, do kogo kierujesz wypowiedzi. Wygląda jakbyś robił to do obsługi - miejsce na to jest w ticketach.

FiveM blokuje sobie adresy, jak chce. Odbijanie pałeczki tak, żeby wybielić fakt, że banują co się da i pomijanie realiów, że nie każdy musi korzystać ze swojego bloku.

Jeśli masz jakiś problem z usługami, to proponuję poczekać na odpowiedź w zgłoszeniu lub skorzystać z drogi reklamacji opisanej w regulaminie Ogólne warunki świadczenia usług przez LVL UP punkt 8.1.

Wątek zamykam.

7 polubień