TacoSpigot to jakiś dziwny fork, widziałem różne dziwne błędy z nim związane, raczej żaden poważny serwer z tego nie korzysta.
PaperSpigot natomiast jest aktualizowany prawie codziennie, Spigot niestety rzadziej.
Mówi się że PaperSpigot jest wydajniejszy od Spigota - jest to prawda, jednak należy mimo wszystko go też odpowiednio skonfigurować, wtedy efekty będą nieco lepsze. Paper daje więcej funkcji do ustawienia - taki przykład: na serwerach gdzie surowce zdobywa się w normalny sposób (czyli z rud) przyda się funkcja anty-xray, która na prawdę działa nie powodując przy tym lagów (wszystko do ustawienia w paper.yml). Poza tym paper to sprawdzony i popularny silnik, korzysta z niego bardzo dużo serwerów.
Jest tak, ponieważ Aikar dostosowywuje silnik pod serwery należące do Starlis LLC - on tam jest głównym commitującym patche. Natomiast
łatki bezpośrednio pod Spigota trafiają gdy to konieczne, bo w głównej mierze SpigotMC Pty, rozwija Bukkita i CraftBukkita aktualizując na nowsze wersje - ale tego się nie widzi w repo podlinkowanym przez @MTGmati, bo po co linkować ich więcej, jak mają one wpływ na reszte forków?
Gdyby nie konfiguracja to byłaby ta sama kobyła rzecz ujmując - poprawki wydajności nakładane na Papera (z wyjątkiem rozszerzenia konfiguracji) w 90% pokrywają się z tymi ze Spigota.
To tak k’woli sprostowania, bo ogólnie to się zgadzam z @DoreK.
Co do samego tematu - kpina. Tylko podane źródła, a to nawet nie zostało zrobione w pełni.
Ogółem po treści tematu to wydaje mi się, że autorowi chodziło o utworzenie miejsca do dyskusji na temat tych silników, prawda @MTGmati? Jak tak to myślę że mógłbym zmienić nazwę tematu bo trochę zmyla
Pewnie tak jak dawniej plugin Orebfuscator - do gracza wysyła tylko bloki, które faktycznie widzi, ale te, które są ‘z tyłu’ czy ‘pod ziemią’ - wysyła losowe albo wcale