[Poradnik]O tym jak napisać poprawnie ticket

Witam. Dzisiaj przedstawię wam jak poprawnie wypełnić ticket.

1.Zanim zaczniesz pisać ticket zajrzyj w ten link https://lvlup.pro/pomoc/ i oceń czy pytanie powinno trafić na forum czy do panelu.

2.Przeczytaj dokładnie uważnie to co jest napisane podczas składania ticketu.

Wyjaśnienie co do powyższego zrzutu ekranu
24 godziny robocze to nie jest jeden dzień tak jak myśli większość osób. Jest to około 3 dni. (Średnio w jednym dniu się pracuje po 8 godzin czyli 24/8=3) Jeżeli dla kogoś jest to długo to mogę wam z własnego doświadczenia powiedzieć że w innych firmach Support potrafi odpisywać do 7 dni z czego an końcu nic nie ustalicie ewentualnie stwierdzą że to jest wasza wina.
Support nie skonfiguruje za was pluginów oraz nie pomoże z doborem ich. Jedyny wyjątek kiedy wykupicie ta usługę https://lvlup.pro/oferta/administracja-serwerami/

Postaraj się opisać szczegółowo swój problem np.

Po zakupieniu VPS nie chce się uruchomić

Źle złożony ticket
Tytuł : VPS!!
Treść : kupiłem u was VPS a on nie działa!!! Oddawajcie moje pieniądze!!!111!!!

Poprawnie złożony ticket
Tytuł : VPS KVM NR.1337
Treść : Witam. Zakupiłem u was serwer VPS KVM o przydzielonym numerze 1337 i przy próbie jego włączenia poprzez panel wyświetla się że przez chwilę został uruchomiony po czym wraca do poprzedniego stanu.

3lajki

HaHaHaHa Dobry Poradnik !
Dla niektóry śmieszny a dla innych pomocny :slight_smile:

Oh, trochę już widziałem ticketów tego typu :smile:

Szkodzi to nie tylko administracji ale klientowi również gdyż trzeba potem zadać wiele pytań aby móc coś doradzić.
Coś jak u lekarza powiedzieć “coś mnie boli”. Niezbyt skuteczne. Potrzebne jest jak najwięcej szczegółów.

1lajk