Podałem zły numer przy doładowaniu SMS - co robić?

Tagi: #<Tag:0x00007f3a9f0c1968>

Chodzi o to że wysyłając sms za 12.30 zł i pomyliłem się w pisywaniu numeru, zamiast 91058 wpisałem 91055, po wysłaniu dostałem informacje “Bardzo nam przykro ale tresc wiadomosci SMS jest nieprawidlowa. Prosze sprobowac jeszcze raz.” Ale pieniądze z konta mi pobrało!

Sugerowałbym założyć ticket, [Poradnik]O tym jak napisać poprawnie ticket

To nic strasznego, tylko potem trochę czekania na odzyskanie jest.
Musisz napisać tutaj: https://ssl.dotpay.pl/reklamacje/platnosci-sms/

PS. Nr konektora to numer na który wysłałeś SMS

1polubienie

Napisałem i dostałem odpowiedz, w skrócie „nie nasz problem”

Gdzie napisałeś i jaką odpowiedź otrzymałeś?
Musisz się skontaktować z operatorem, który wykonał tę płatność.
Na przyszłość należy sie 2 razy upewnić, czy podana wiadomość jest na dobry numer i o dobrej treści.

napisałem do dotpay, po czy dostałem odpowiedz:

Zgodnie z par.7 f. Eurokoncept nie ponosi odpowiedzialności za koszty poniesione przez Użytkownika wynikające z wysłania wiadomości lub wykonania połączenia telefonicznego niezgodnie z niniejszym regulaminem lub informacjami zawartymi na odpowiednich stronach Serwisu.
g. Eurokoncept nie ponosi odpowiedzialności za błędne wpisanie przez Użytkownika kodu zamówienia bądź wybranie błędnego numeru SMS lub MMS Premium lub telefonu.

Z poważaniem,

Biuro Obsługi Klienta DotpayEurokoncept Sp. z o.o., ul. Wielicka 72, 30-552 Kraków
NIP 6762339970; REGON 120379073;
Sąd Rejonowy Kraków - Śródmieście, Wydz. XI Gospodarczy KRS nr 270753
Kapitał zakładowy 1.176.000,00 PLN,


Wiadomość ta oraz wszelkie załączone do niej pliki są tajemnicą nadawcy
i mogą być prawnie chronione. Jeżeli nie jest Pan/Pani zamierzonym
adresatem niniejszej wiadomości, nie może Pan/Pani jej ujawniać,
kopiować, dystrybuować ani tez w żaden inny sposób udostępniać lub
wykorzystywać. O błędnym zaadresowaniu wiadomości prosimy niezwłocznie
poinformować nadawcę i usunąć wiadomość.


Konektor: 91055
Data wysłania wiadomości: 06.09.16

Forma płatności: SMS

Treść wiadomości SMS:
AP.HOSTMC

Treść reklamacji:
wysyłając sms za 12.30 zł, pomyliłem się we wpisywaniu numeru, zamiast 91058 wpisałem 91055, po wysłaniu dostałem informacje “Bardzo nam przykro ale tresc wiadomosci SMS jest nieprawidlowa. Prosze sprobowac jeszcze raz.” Ale pieniądze z konta mi pobrało.

Skoro tak napisali oznacza to tyle, że nie ma szans by odzyskać te pieniądze, możesz z nimi wlaczyć pytanie na ile chcesz i czy warto.
Wskazówka na przyszłość - sprawdzać zgodność treści i numeru przed wysłaniem.

2polubienia

Możesz spróbować napisać do swojego operatora sieci komórkowej, lecz nie nastawiałbym się że zwrot będzie możliwy.

Ciekawe. Pmiętam, że jakiś czas temu w taki sposób dało się odzyskać środki. Zmienili regulamin, czy pomyliłem dostawce SMS? :d

Zapewne odpisał Ci ktoś, komu się nie chciało kiwnąć palcem. Ale taka prawda. Regulamin jest jaki jest. To Ty wysyłasz SMSa i w Twoim interesie leży, aby wysłać go dobrze. Nie oszukujmy się. Komu się tam chce cokolwiek pisać za jakieś marne 12 zł… (dla nich)

Dla dotpay czy innego operatora płatności SMS to mniej niż 2,50zł z takiego SMSa o ile dobrze liczę.

12,30zł to pełna kwota brutto.
10zł to kwota netto, 2,30 to podatek 23% VAT i idzie do państwa
Te 10zł dzielimy na pół, 5zł idzie do odbiorcy smsa, drugie 5zł jest dzielone między operatora płatności SMS a operatorami sieci komórkowej.
Obstawiam że te pozostałe 5zł jest dzielone w okolicach 65/35 lub 60/40 z przewagą dla sieci komórkowej ale ciężko mi teraz podać konkrety bo już nie pamiętam a trochę tego trzeba szukać po dzierżawie numeru SMS Premium.

2polubienia

Wiem, to jest oczywiste. Napisałem dla uproszczenia. Zwykły śmiertelnik podpisuje z nimi umowy o dzieło. Np ja. z SMSa za 12,30 otrzymam tylko 4,10 zł na rękę.