Paysafecard pytanie PIN

Nie znam się na PSC . Czy po zakupie PINu w kiosku za 50 zł (nie będę rejestrował się na stronie paysafecard.com) kupie grę, cokolwiek za np 9,50 zł i podam PIN 50zł przy transakcji, to sklep ściągnie całą kwotę 50 zl czy tylko 9,50 zł ? zostanie 40,50zł?

Widziałem filmik na YouTube jak sprawdzić bez rejestracji ile mam pieniędzy wpisując sam PIN , wyskoczyła informacja , ze mam pełna kwotę , ale nie pokazało ile dokładnie . A na filmiku YouTube pokazało kwotę i historie zakupie ( osoba również sprawdzała bez rejestracji PIN) dlaczego u mnie tak pokazało, a u niego kwotę?

Jeśli kod wpisujesz na stronie należącej do paysafecard, zostanie pobrana z niego tylko wyświetlona tam kwota - można też wpisać kilka kodów i połączyć ich wartość.

image

W przypadku nieoficjalnych metod transakcji, poza pośrednikami płatności i interfejsem paysafe, ludzie po prostu dodają kody do swojego konta - zużywają je w całości. Tutaj trzeba uważać.

Tak po prostu ten interfejs pokazuje jeśli kod nie był użyty. Możliwe, że w jakiś sposób ma to związek z ograniczeniem pozasystemowego handlu - dopóki nie dodasz kodu, nie wiesz, jaką ma on wartość, nie będąc pierwotnym kupującym z oficjalnego źródła.

Aby kupić grę za 9,5 z PINu z 50zł muszę koniecznie założyć konto na paysafecard.com? i później tam wpisać swój PIN tzn doładować portfel ? Innej metody nie ma?

Mam inne pytanie , jeżeli bym się zarejestrował na ich stronie i wbił PIN 50zł, to czy ten PIN fizyczny wydruk z kiosku nadal byłyby ważny ? do czasu wydania wszystkich środków? bo np chciałbym podarować ten wydruk koledze jakby zostało z PINu 50zł np 10 zl , czy tak mógłbym ?

Nie musisz tworzyć konta, po prostu wpisujesz pin podczas płatności, z niego pobierana jest kwota, w twoim przypadku będzie to 9.50, pozostała część zostaje. Reszte możesz wydać na kolejne gry albo dać koledze.

To ja może w skrócie bo tak to piszecie że ja bym się pogubił: