Packet loss na KVM

Tagi: #<Tag:0x00007f13e2c232b8> #<Tag:0x00007f13e2c23088> #<Tag:0x00007f13e2c22bd8>

Witajcie,
Na moim VPS’ie KVM 2gb ramu, od początku, w godzinach popołudniowych jest wysoki packet lost, około 10%-20%.
Nie są to ataki ddos, sprawdzałem to. Czym innym może to być spowodowane?

ehmm, przeciążeniem CPU?

Podczas gdy jest te packet lost procesor jest użyty w 8%

Ten problem jest obecnie mi znany i od 12 sierpnia czekam aż OVH coś z tym zrobi.

Jeśli dostałbym od klientów którzy tak mają raporty MTR w obie strony (od komputera do VPS i od VPS do komputera) z ilością próbek powiedzmy 100 lub więcej z godzin w których to występuje to byłoby mi łatwiej ich przekonać że to ich wina i może poszłoby szybciej.

To dlatego czasem mój VPS w OVH może mieć takie problemy?

Mam to samo, musimy czekać. Michał zgłosił to do OVH myślę, że to szybko ogarną.

i jak dalej nic?

U mnie na serwerze dalej packet loosty

u mnie to samo, dni lecą a graczom uniemożliwia to grę

@matteusz78 , możesz pomóc w rozwiązaniu tego problemu :slight_smile: .

Ja wysłałem na support raporty MTR z tydzien temu i nadal nic

Chyba wstrzymam się jeszcze miesiąc z tym serwerem. Niech stracę te 30 zł :confused:

Ponowiłem prośbę do OVH gdyż nadal mi nie odpisali.

Jutro postaram się do nich zadzwonić, jeszcze wcześniej do nich nie dzwoniłem więc nie wiem czy to nada większy priorytet sprawie ale z pewnością nie zaszkodzi.

W razie czego mam jeszcze plan B na przyszły tydzień z przygotowaniem mega szczegółowego raportu tak aby nie mieli wątpliwości że to po ich stronie.

3 polubienia

Otrzymałem odpowiedź iż admini się przyglądają sprawie - w końcu!

2 polubienia

Wiadomo kiedy będzie już ok wszystko?

Niestety brak konkretów. W zasadzie tak nawet brzmiała wiadomość od OVH.

oby szybko się to zakończyło bo już ponad dwa tygodnie stoi, chyba będe musiał zmienić maszyne na jakąś inną bo nie opłaca się przedłużać tej jeśli to dalej będzie występować

1 polubienie

Rozumiem twój ból lecz niestety na obecną chwilę nic nie mogę zrobić.
Mi też zależy aby klienci byli jak najbardziej zadowoleni.

Wymieńcie chociaż jedną rzecz na której zyskuje gdy macie takie sytuacje, ja nie mogę niczego takiego przywołać :slight_smile:

rozumiem Cię i widzę, że się starasz :slight_smile: wiadome że chcesz jak najlepiej ale nie mówie o zmianie hostingu tylko maszyny, obecnie występuje to u mnie tylko na n20 więc jeśli bym zmienił na jakąś inną to raczej by to pomogło

Ok, czyli generalnie potwierdza się że jest to kwestia serwerowni GRA w OVH.
http://status.lvlup.pro/
Jak widać n20 to GRA, klienci z SBG czy RBX nie zgłaszali mi jeszcze takich problemów.

Na n30 jest trochę miejsca, nie mogę nic obiecać (zależy to od kilku czynników i jak trafiłeś przy zakupie serwera) ale stwórz ticket i zobaczę co da się zrobić z przeniesieniem.