Ogłoszenie globalne w panelu


#1

Proponuję, aby obsługa hostingu mogła napisać ogłoszenie globalne, które pojawiać się będzie każdemu klientowi w panelu. Okienko z takim ogłoszeniem w każdym momencie będzie można zamknąć (najlepiej aby zamknięcie okienka było ważne tylko dla danej sesji i dla danego ogłoszenia).
Sądzę że taka funkcja ułatwiłaby pracę hostingu i zmniejszyłaby ilość ticketów dot. niedziałających usług.


#2

Jestem za!


#3

Oddaj więc głos :wink:
image


#4

propozycja może i dobra ale

  1. czy wszyscy wiszą w panelu cały czas?

  2. czy zaglądają tam coby przedłużyć usługi?


prostszym rozwiązaniem byłby globalny mail etc. itp. niż ogłoszenie ( bo co mi po ogłoszeniu które miało miejsce jakiś czas temu ) :wink:
takie luźne rozmyślania…


#5

Gdy klient widzi że mu coś nie działa, to od razu idzie do panelu aby napisać ewentualne zgłoszenie. Nie lepiej żeby miał odpowiedź na pytanie zanim je zada? :wink:
Oczywiście wysyłanie maila z takim ogłoszeniem to też dobry pomysł i można byłoby pod tą propozycję to podpiąć.


#6

Mając statystyki z kilku mailingów niestety muszę przyznać że maile to domena starszego pokolenia, młodsi klienci na maila zaglądają sporadycznie lub wcale (czasem nawet nie orientują się jaka skrzynka jest przypisana do konta, chciałabym żartować w tym momencie :expressionless:).

Osobiście wolę maila - mam od razu powiadomienie na telefonie i wiem że coś się dzieje, niektórzy nie korzystają z dobrodziejstwa skrzynki gmail i wolą zalogować się do panelu. Powodowało to czasem takie absurdy w stylu: ja jestem w trakcie przenoszenia VPS (ostatnio związane jest to z wycofywaniem starych węzłów), kończę robotę po czym widzę w zgłoszeniach że klient zdążył zbulwersować się że usługa mu nie działa. Wtedy pojawiały mi się takie “???” nad głową, gdyż przed każdą migracją i tuż po niej wysyłam maila, więc jak to “nie działa”, przecież informowałam że nie będzie działać i tak w sumie to już działa.

Teraz żeby nie było niedomówień to przy migracji panel od razu takiemu klientowi pokazuje informację:


co częściowo rozwiązało problem. Następnym krokiem będzie jeszcze dodanie baneru informującego że była interwencja i konieczne jest wykonanie działania np. zmiana bramy (bo to Windows) lub wygenerowanie nowych passów do panelu Proxmox.


#7

no do takiego się zaliczam i muszę się przyznać że częściej zaglądam tam jak na panel, w panelu jestem tylko w momencie przedłużania usługi lub doładowania konta :wink:

a to można zaobserwować nawet na forum w niektórych problemach co do dostania się na serwer etc. itp.