Oddanie VPS

Witam, mam pytanie, jest możliwość wymiany VPS na inny? Już 30H czekam na odpowiedz suportu aby zmienił mi system i przydęli panel w VPS KMV… nadal nic. Chciałbym zmienić na VPS EU 4Gb ramu. W tym momencie to jest czyste marnowanie pieniędzy z mojej strony bo nic nie mogę zrobić na tym systemie co jest teraz (Ubuntu)

Ubuntu bazuje na debianie.


Mało kiedy spotkałem się żeby coś nie działało na tym i tym systemie. Jak składałeś ticket jest napisane że udzielenie odpowiedzi może trwać do 24 godzin roboczych czyli około 3 dni

3lajki

https://forum.lvlup.pro/t/zmiana-pakietu-na-vps-kvm/126

Jest możliwość zmiany VPS z OpenVZ na KVM. Nie jestem pewnien czy z KVM mozesz zmienić na OpenVZ.

System mozesz zmienić :wink:

VPS posiadam od wczoraj i nic na nim nie robiłem bo czekam na zmianę na Debian(Od wczoraj siedzi nieruszany, tylko był zaktualizowany i przetestowałem czy działa pewna funkcja), wiem ze Debian jest podobny do Ubuntu lecz dużo bardziej wole Debian, uczyłem się na nim linuxa i jestem przyzwyczajony do niego. Zakupiłem VPS KMV na 14 dni z czego pewnie 4 Dni stracę (Do Poniedziałku) na czekaniu az support udzieli mi pomocy… Marnotrawstwo pieniędzy z mojej stronie, z drugiej strony uważam ze lvlup.pro jest jednym z lepszych hostingów MC i powinni mieć 24/7/365 Support. Liczę na to ze Support jest na tyle wyrozumiały i pozwoli na zmianę.

Rozumiem Twoje rozczarowanie. Ale zauważ, ze mogłeś kupić od razu pakiet, który Cię interesował. Zwróć uwagę, że jest weekend, ładna pogoda i wiosna. Nikt nie bedzie siedział nad ticketami 24/7, bo nie leży to w interesie firmy.

Wydaje mi się, że odpowiedz i tak otrzymałbyś szybciej niż od firm konkurencyjnych. (Te zazwyczaj nie odpisują w weekend).

Wiem ze mogłem wybrać tamta usługę ale chciałem sprawdzić jak sprawuję się ta usługą, jest to mój pierwszy serwer na lvlup.pro i chciałem zobaczyć jak to tu działa, rozczarowałem się brakiem panelu miedzy innymi. Jednakże nadal chciałbym zmienić tego VPS na EU. Ten jest przeze mnie nieużywany bo nie jest to czego oczekiwałem, liczę na wyrozumiałość suportu.

PS: Większość szanujących się Hostingów (Support) pracuje w weekendy.

@kamyrdol32 I tu teraz padłem XDD Dosłownie. Pokaż mi który hosting pracuje w weekend. Czy mając dedyki w OVH czy KVM w HT za 200 zł nie otrzymasz odpowiedzi w weekend. Przedstawię ci to na swoim przykładzie. W HT w piątek miałem ataki, próba dodzwonienia się do nich to jest cud więc postanowiłem złożyć ticket na który odpowiedziano mi dopiero w poniedziałek w wieczór przy czym jeszcze dostałem blokadę serwera przy następnym ataku bo zagrażała infrastrukturze całej serwerowni. A i tak na zakończenie z ABUSE OVH do tej pory nie dostałem odpowiedzi jak podesłałem im logi że z ich serwerów są boty które próbują się włamywać do ssh

Faktycznie może i przesadziłem ale kilkukrotnie otrzymałem szybko odpowiedz w weekend np u “mh.pl” (Domyślić się) kiedy jeszcze miałem u nich maszynę.

Otrzymałeś odpowiedź w zgłoszeniu.
Dzięki za opinię, mam w planie dodać też szybsze odpowiedzi jako opcję możliwą do wykupienia.
Jeśli byłbyś zainteresowany to daj znać.

Pół żartem pół serio, czy ludzie nie widzą tego dymka na samej górze czy nie chcą widzieć ? :frowning:

Ten dymek jest na miejscu zdaje się od grudnia 2013 lub stycznia 2014 roku.
Gdy go umieszczałem chciałem aby każdy klient wiedział że musi chwilę poczekać i nie trzeba ciągle pisać że chce się uzyskać odpowiedź.
Obecnie zastanawiam się nad botem który odpowiada na bardzo podstawowe zgłoszenia zanim nie przeczytam zgłoszenia sam, może to częściowo niektórych zadowoli.

Proszę mieć na uwadze że lvlup.pro to moja firma i jestem jedyną osobą która tu pracuje obecnie :slight_smile:

Odpowiedź potrwała trochę dłużej niż chciałem bo miałem plan żeby umieścić od razu opcję w panelu do automatycznego przydzielania tych danych, niestety nie udało mi się tego zrealizować wczoraj tak więc podałem to ręcznie.

Uwierz mi że duże firmy odpisują Ci o takich porach w takie dni tylko jak im sporo zapłacisz. Np. w online.net nawet mając serwer za około €350 + €50/msc za business support i tak musiałem czekać na godziny robocze bo w nocy były tylko osoby o małych uprawnieniach i jak coś się działo to nie mogli mi pomóc.
Raz było tak że czekałem 9h gdy miałem zablokowany serwer a i tak po 9h jak przyszedł ktoś z wyższymi uprawnieniami to stwierdził że i tak go nie odblokują :smiley: @adminek153 może pamiętać jak s5.hostmc.pl było niedostępne przez dobre 12h lub nawet więcej.

Protip: jeśli chcesz najszybszej odpowiedzi na ticket w dowolnej firmie to cierpliwie poczekaj. Nikt nie lubi gdy klient spamuje w ticketach, a szczególnie gdy robi to na kilku kanałach komunikacji.
To może mieć wpływ na szybkość odpowiedzi.
Bądź miły to masz dużo większą szansę na miłą i szybką odpowiedź to działa także w RL np. sklepie i ogólnie w życiu :wink: Taki lifehack.

4lajki

Wiem, wiem, troche przesadzilem :stuck_out_tongue:.

PS: W tym dymku nie zauważyłem “roboczych”