Niewidoczni gracze premium. Problem waterfalla

Ostatnio po aktualizacji waterfalla do najnowszej wersji występuje problem z widocznością graczy na serwerze. Gracze premium są niewidoczni, nie można ich uderzyć czy przesunąć. Wiem, że jest to problem z proxy, bo po wrzuceniu wersji z kwietnia wszystko działa dobrze, ale chciałem mieć aktualne proxy. Każda wersja po tej działającej ma ten problem. Ktoś wie jak go rozwiązać?

Nie mógłbyś zmienić silnika na flamecorda? Bo możliwe jest to, że to nie przez waterfalla

Możesz skorzystać z Velocity, nie posiada on kodu waterfalla, więc nie ma w nim tego błędu (jeśli jest to błąd waterfalla, a nie czegoś innego).

Jeśli korzystasz z fastloginu lub jakiegoś płatnego pluginu na logowanie (fuj) to możliwe (lecz mało prawdopodobne), że aktualizacja waterfalla go zepsuła i też potrzebuje aktualizacji.

Upewnij się najpierw czego jest to wina, gdy będziesz pewny, zgłoś to na githubie waterfalla/pluginu, a najlepiej skorzystaj właśnie z silnika proxy Velocity, który jest dwukrotnie wydajniejszy od waterfalla i dużo bezpieczniejszy.

Jeśli korzystasz z fastloginu lub jakiegoś płatnego pluginu na logowanie (fuj) to możliwe (lecz mało prawdopodobne), że aktualizacja waterfalla go zepsuła i też potrzebuje aktualizacji.

Nie jest to jego wina bo sprawdzałem na osobnym serwerze bez żadnych pluginów i to samo
Dlaczego fuj?

a najlepiej skorzystaj właśnie z silnika proxy Velocity, który jest dwukrotnie wydajniejszy od waterfalla i dużo bezpieczniejszy.

I wywal wsparcie dla większości wtyczek (w tym FastLogin), lub użyj pseudo wtyczki (niepolecanej) dającej wsparcie pluginów z API BungeeCord :harold:

1 polubienie

Fastlogin jest kompatybilny z Velocity, lepsze pluginy też są z nim kompatybilne, a wszystkie inne mają zazwyczaj lepszą alternatywę.

Zazwyczaj są bardzo amatorsko zrobione i korzystają z kodu fastloginu, nie są ani trochę bezpieczne (przykład: jpremium od dawna posiada bypassa). O wiele lepiej jest użyć authme + fastlogin, a najlepiej tryb online.

DBA z tego co się orientuję jest oparte o authme

Jakieś źródło masz?

Znajomy kiedyś z tym miał problemy, pewna osoba zrobiła mu włama i była na tyle miła, że zdradziła swój sekret. Znajomy zgłosił lukę do twórcy, lecz po tygodniu zmienił plugin ponieważ luka nie została naprawiona, a gdy się go po jakichś dwóch miesiącach zapytałem jak wygląda sprawa z jego zgłoszeniem, powiedział, że autor nadal nie odpisał. Było to z pół roku temu, całkiem możliwe, że jest to już naprawione, nie interesowałem się tym później.

Tekst typu “kolega mówił” jest mało wiarygodny. Warto by było dać chociaż jakieś logi/sposób przez który można tam wejść, aby się odpowiednio zabezpieczyć.

Sam sprawdzałem tą metodę, więc wiem, że taka luka istnieje. Oczywiście da się tą lukę “naprawić” innym pluginem, ale jest to taka sama sytuacja jak blokowanie komendy crashującej serwer w pexie za pomocą skripta. W obu tych sytuacjach o wiele lepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z bezpieczniejszych pluginów.

Jednak warto poinformować użytkowników o tej luce. Jakby każdy mi tak pisał, że jakaś wtyczka ma backdoory “bo tak mówię”, to połowa pluginów by mi poleciała. :smiley:

Dzisiaj zaktualizowałem waterfalla do najnowszej wersji i działa wszystko jak trzeba
Niestaty, ale plugin dba nie zadziałał na velocity

Jak widać problem był z waterfallem

1 polubienie

Jednak nie działa, problem nadal występuje

Zmiana silnika na velocity odpada, dba go nie wspiera

edit. Zmiana silnika na flamecorda nic nie dała

Velocity jest zbyt ubogie w pluginy i samo jego działanie mnie osobiście nie zadowoliło. Korzystam z Waterfalla i jestem zadowolony.

Ja bym preferował ponowne załadowanie plików i modułów Waterfalla. Skopiuj sobie pluginy do osobnego katalogu, usuń wszystkie pliki zostawiając plik waterfalla i skrypt startujący, uruchom skrypt i daj znać czy to coś dało.

Wszystko co potrzebne jest już kompatybilne z Velocity, np. libertybans, minimotd czy luckperms, a nawet istnieje pełno pluginów dla crackowanych serwerów, np. epicguard i płatny botsentry, blitzlogin oraz skinsrestorer. Wypisz używane przez ciebie pluginy, a ja znajdę alternatywy na Velocity. Co do “niezadowalającego działania”, o co dokładnie chodzi? Velocity zrobiła ta sama osoba co Waterfalla, oba silniki proxy funkcjami są do siebie bardzo podobne, prawie identyczne.

Problem rozwiązany

Jako że po raz pierwszy tworzę serwer oparty na bungeecordzie nie wiedziałem że trzeba włączyć jego obsługę w configu

Zmieniłem linijkę bungeecord: false na true w spigot.yml
Ta zmiana dodatkowo naprawiła błąd z niedziałającym skinsrestorerem