Nadawanie tego samego ip gracza

Witam mam problem taki ze na velocity(ofc nie wiem czy to od tego)
nadaje gracza to samo ip tylko port jest zmienny
przez co logowanie wariuje i pokazuje limit kont.

nadaje gracza to samo ip tylko port jest zmienny

mógłbyś to trochę rozjaśnić?

Już ci igorku mówie, np wbijam ja z konta premium i mnie normalnie loguje bo to premka ofc minelogin ale bez niego to ip nadal tak samo sie robi i wbija kolega z nonpremium i pokazuje mu sie na mineloginie ze ma limit kont. ip wyswietlaja sie powiedzmy takie 111.01.11.1:32122 i 111.01.11.1:23422 różnia sie tylko portem kolega pierwszy raz na serwer wbil i nie bylo szansy ze juz sie rejestrowal z jakiegoś konto problem wystepuje z mineloginem jak i bez niego.

A czy nie myślałeś o tym, żeby napisać w tej sprawie napisać do supportu mineLogin?

Wlasnie bez minelogina to samo sie dzieje

no w sensie ze nadal nadaje to samo ip

Jak nie wiesz to nie wprowadzaj w błąd :confused:

@mideczek skonfiguruj IP Forwarding między paperem a velocity
Link do poradnika: Setting Up Velocity | Docs

A czy przy ustawieniu onlinemode na true gracze nonpremium będą mogli nadal wchodzić?

chodzi dokladnie o tą linijkę
" In paper.yml , set settings.velocity-support.enabled to true and settings.velocity-support.secret to match the secret in your velocity.toml . You must also set settings.velocity-support.online-mode to the online-mode setting in your velocity.toml . Once you’re done editing paper.yml , reboot your server."

A czy przy ustawieniu onlinemode na true gracze nonpremium będą mogli nadal wchodzić?

A gdziekolwiek tak to działało? :kappa:

W sensie o co ci teraz igorek chodzi?

Nic nic, taka moja ironiczność, wybacz. Raczej nie będą mogli, w jakimś celu ta opcja została stworzona.

Zrobiłem tak jak w tym docs nadal tak sie dzieje i ludzie bez premki moga wbic nie wiem o co juz chodzi ociulam zaraz

Wyślij config proxy i spigot.yml oraz paper.yml/paper-global.yml z lobby.

Jeżeli używasz pukawki to nie tylko ty masz ten problem.

I tu cie zdziwie bo problem stał po stronie hosta na którym stało proxy i lobby.
Problem rozwiązany przez support hostingu.
Jeśli ktos ma podobny problem i ma serwer/serwery na bedrockhost to polecam pisac do supportu :#

Ten temat został automatycznie zamknięty 32 dni po ostatnim wpisie. Tworzenie nowych odpowiedzi nie jest już możliwe.