MortisRPG


#1

Nazwa projektu:
MortisRPG.


Cel:
W naszym zamyśle figuruje wizja stworzenia unikalnego serwera fantasy, który zrzeszy pod swoją banderą graczy RP oraz RPG.


Co udało nam się zrobić:
Prace nad samym serwerem rozpoczęły się cztery miesiące temu.
Przez ten czas udało nam się doprowadzić do następujących efektów: [prace nad niektórymi systemami nadal trwają]


Całkowicie autorskie lore, stworzone i zbalansowane przez naszych LoreMasterów.

Krótkie wprowadzenie do fabuły [całość znajdziecie na forum]:

1000 lat temu na Anne nie istniały królestwa ludzi. Nie istniała żadna zorganizowana forma ich życia, gdyż byli rasą podległą w Dominium Pani. Mortis, bo tak nazywała się owiana legendą władczyni demonów, panowała nad ziemiami Anne od czasów tak zamierzchłych, iż historia nie mówi nam nawet skąd przybyła, ani w jaki sposób pokonała i zniewoliła rasę ludzką. Wiadomo jednak, iż pojawił się legendarny Heros o imieniu Ain Den, smoczy rycerz, który zjednoczył buntowników pod jednym sztandarem i poprowadził ku zwycięstwu w wielkiej Wojnie Wyzwolenia. Według legend przebił mieczem serce Mortis, a następnie wyrwał je z jej piersi i zionął na nie ogniem, trawiąc je smoczymi płomieniami.
Według legend.
Od tamtej pory po demonach nie było śladu. Wypędzeni do swojego Piekielnego Wymiaru nie ważyli się postawić nogi na Anne, a ludzie zaczęli budować królestwa, które opływały w bogactwa i splendor. Odkryli również pozostałe po demonach rytualne księgi i runy, które pozwoliły im zagłębić się w tajniki magii. Przeminęła Era Ciemności, a nastała Era Wolnych Ludzi, podczas to której powstały trzy największe miasta na Anne - Korberg, Bad Abiz oraz Stergen. Widząc jak rasa ludzi podźwignęła się z kolan, do Anne przybywać zaczęły rasy z dalekich krain, które wcześniej biernie przyglądały się rządom demonów, bojąc się ich potęgi. Elfowie z wschodnich puszczy Sae Cantha, potężni nieumarli z Niezbadanych Ziem, czy nawet archaniołowie, zesłani na Anne przez Wszechpotężnego.
Przez wiele setek lat trwał pokój, który pozwolił zbudować silny sojusz ludzkich królestw, przez który ludzie stopniowo zapominali o czającym się zagrożeniu, a sztuka wojenna stała się pogardzanym przeżytkiem w kraju artystów, inżynierów i innych wielkich umysłów.
Do czasu…
Czasu, gdy okazało się, że Ain Den nigdy nie przebił jej serca. Wszystko było pułapką, a on sam został wciągnięty przez Mortis do portalu. Jej ostatnie słowa miały brzmieć:
Nasze dzieci będą potężne jak bogowie… Wtedy tu wrócimy.


System mobów, ich tworzenia ustawienia ich miejsc odrodzenia oraz konfiguracji i zarządzania ich ‘flagami’ (specjalne umiejętności)


Intuicyjny Interfejs Graficzny Użytkownika (GUI), dzięki któremu można przypisać pod odpowiednie sloty swoje umiejętności. + Zaimplementowane w grze statystyki postaci i system ich rozwoju.

pobrane
pobrane (1)


Modele pasujące do naszych preferencji

np.
unknown (1)
unknown_1
unknown (2)


System automatycznego generowania broni, zbroi oraz reszty ekwipunku (ekwipunek ma losowe statystyki)

pobrane (3)


Aż 7 grywalnych klas postaci


W pełni stworzone przez nas ciekawe umiejętności dopasowane do klas postaci

System wizualnych cooldownów

Opisany system tworzenia i rozwoju bractw, jedyny w swoim rodzaju system tworzenia ich i rozrostu

Spore community

Stały pasek umiejętności

System wierzchowców

Dungeony posiadające wiele trybów rozgrywki

Machiny wojenne

System indywidualnego i drużynowego zdobywania punktów doświadczenia

Mapa 4000 × 4000 z klimatycznymi budowlami.





Plany:
Zamierzamy stworzyć serwer, który będzie stale przyciągał graczy swoimi nowościami na scenie minecraftowego RPG.
Aktualnie dokańczamy system umiejętności, mapę - później w planach zostanie dana możliwość testerom wypróbowania każdej z klas postaci w celu ich zbalansowania [buffy i nerfy nadal będą podczas rozgrywki wdrażane w razie potrzeby]
Chcemy dodać masę ciekawostek fabularnych, które gracz będzie mógł ciągle napotkać w krainie Anne oraz dzięki temu - rozwijać naszą społeczność graczy.
W planach jest ulepszenie forum, wprowadzenie systemów, które będą zatrzymywać gracza na serwerze w przerwie od zdobywania doświadczenia i robienia questów.
I wiele innych rzeczy, które będą nam przychodzić do głowy w czasie prac. :wink:


Osoby/organizacje biorące udział (linki):
Założycielem serwera i programistą jest Kaktus, a za fabułę, RolePlay, karty postaci i modele na serwerze odpowiada Godu.
Balans, wyłapywanie bugów podlega w głównej mierze Jaeherysowi i Vadowi, Nieogarowi [tak naprawdę jest ogarnięty!] oraz w późniejszym czasie oczywiście nasi ochotniczy gracze. Głównym architektem jest Alizard - pozostali budowniczowie to Valturi, wojtas, Ar0Gant. Za marketing, czy napisanie tej propozycji współpracy odpowiada Anty i CptWhite. Graficy to Jacek, (olasmo) i haraszo.

Fanpage organizacji z którą współpracujemy:

Z ekipą serwera można skontaktować się poprzez Discorda, forum i ts3, z którym współpracujemy:


https://www.mortisrpg.pl [spokojnie, bedzie o wiele lepsze]
ts.mortisrpg.pl (We współpracy z AvironTS)

Creditsy:
Tereny 4x4k zostały stworzone przez gracza LemonFox.


Osoby/organizacje, które może wezmą udział (linki):
Aktualnie trwa stała rekrutacja na budowniczych i grafików - szukamy osób, które mają czas
i chęci na budowanie non-profit na naszym serwerze. Należy wcześniej wysłać do mnie na Discordzie przykładowe prace. W dalekiej przyszłości możliwe, że będzie rekrutacja na inne stanowiska.
Zamierzamy również współpracować z YouTuberami w celu zareklamowania serwera.


Usługi z lvlup.pro których potrzebuję, aby zrealizować swój cel wraz z parametrami:
Na czas pracy nad serwerem będzie nam potrzebny VPS KVM Game Pro z pamięcią 4 GB RAM. W przyszłości możliwe jest zwiększenie parametrów przy starcie serwera.


Co mogę zaoferować w zamian:
Dodanie bannera reklamującego lvlup.pro w grze w formie obrazu na spawnie.
Umieszczenie logo hostingu w bannerach na forum.
Umieszczenie logo/banera/linków na fanpage naszego partnera Stowarzyszenia Gry i Fantastyka https://www.facebook.com/foundryproject/
Sumienne wywiązywanie się ze współpracy i stworzenie stabilnego serwera, który Was nie zawiedzie.


Dlaczego ten projekt jest unikalny? Opisz:
MortisRPG to niekonwencjonalny projekt, który dostarczy dobre wrażenia graczom dzięki swojej fabule, ekonomii i rozgrywce i reszcie systemów.
W przeciwieństwie do zagranicznych serwerów RPG nie stawiamy w głównej mierze na PvE, lecz na PvP - to właśnie rywalizacja napędza i pobudza graczy do gry.
Bitwy dostarczą niezapomnianych wrażeń, ponieważ na naszym serwerze występuje 7 znacznie różniących się od siebie klas, a umiejętności wraz z towarzyszącymi im efektami cząsteczkowymi jest aż 111.
Niemożliwe jest stanięcie przeciwko innemu graczowi, który miałby identyczną postać. Różnorodność postaci graczy zapewniają statystyki, bonusy w ekwipunku drzewko rozwoju postaci, ograniczenie do wybrania 6 skilli na pasku i ilość klas. Wszystko po to, aby play-style każdego gracza był unikatowy!
Gracze są łatwo rozróżniani dzięki skinom do poszczególnych klas postaci. Warte wspomnienia są również autorskie modele każdej pojedynczej broni.
Każda klasa ma swoje wady i zalety, jednak połączone ze sobą wzajemnie się dopełniają, dzięki czemu synergia i współpraca z sojusznikami daje więcej zabawy niż normalnie.

W kwestii PvE nie pozostajemy jednak obojętni - moby mają unikatowe umiejętności i losowe [w pewnych widełkach] statystyki szybkości czy częstotliwości ataków.
Potwory nie będą atakowały jak głupie cel z przodu, którym zazwyczaj jest tank. Skupią się na graczu, który zadaje np. najwięcej obrażeń, a zadaniem tanka dzięki jego predyspozycjom jest uniemożliwienie im tego.
Istnieją odskocznie od expienia w postaci różnych dungeonów, gdzie nieraz trzeba będzie podjąć współpracę, aby pokonać trudniejszego przeciwnika.
Będą również prowadzone eventy w postaci ataków potężnych bossów na miasta, a całość takich wydarzeń zostanie oczywiście opleciona fabułą.

Jeśli chodzi o ekonomię to oprócz tradycyjnego sprzedawania przedmiotów u graczy, zarabiania różnej liczby dukatów w zależności od trudności zadania i majętności NPC
i sprzedawania im przedmiotów, dodajemy takie rozwiązania jak składanie dropniętych przedmiotów w (nazwa tego czegoś), przez co mamy szansę na uzyskanie lepszego przedmiotu. Przewidujemy, że na serwerze dużo frajdy sprawi system karawany i cała otoczka wokół niej. Gracz będzie mógł raz dziennie przewozić towar ze zbalansowaną prędkością między miastami. Podczas tego wszystkiego inni gracze mogą nam zabrać postawiony dobytek. Tak samo, jak moby, które będą o wiele agresywniejsze podczas tej całej przygody. Za udany przewóz gracz zostanie odpowiednio nagrodzony.
Inflacja będzie zwalczana dzięki drogim ulepszeniom w systemie bractw (w tym machinom wojennym), zawyżonym cenom przedmiotów u merchantów, podatkom wiążących się z zakwaterowaniem w mieście i stałemu.

Serwer posiada elementy RP - można robić własne karty postaci (dać url do kart postaci na forum), wpływać bezpośrednio na dalszą rozgrywkę fabularną pod kontrolą Lore-Masterów i wedle kanonu.

Itemshop będzie skonstruowany tak, aby nie dawał przewagi nad innymi graczami. Stawiamy na efekty wizualne. Dbamy o graczy i jesteśmy otwarci na propozycje. Nie pozostajemy na starszych wersjach gry - działamy zawsze na najnowszej.

Zapraszamy do dyskusji i zadawania pytań. :wink:



#2

Ja chce to, Panie Michał daj pan :kappa:


#3

Jedno wielkie wow :smile:
Serwer prezentuje się bardzo oryginalnie, i naprawdę świetnie - widać że staracie się go dopracować jak najlepiej się da :smile:

Jestem na Tak, życzę powodzenia! :slight_smile:


#4

Również jestem na tak. Porządna, ogromna wręcz prezentacja, która pokazuje wszystko w jak najlepszym świetle :slight_smile:


#5

KVM 4gb? :open_mouth:
SSL na stronie? :open_mouth:
Bierzmy ich! :joy:
Tak


#6

Projekt ciekawy. Czekamy teraz na SystemZ
PS: Na jaką wersję jest to tworzone?


#7

Na najnowszej. Planujemy również jak najszybciej przejść na 1.13, gdy tylko wyjdzie.


#8

No i to rozumiem, a nie jakieś zacofane 1.8 :smiley:


#9


#10

Chwila, @Kaktus… ten z YouTube? :o


#11

Że ktoś jeszcze o mnie pamięta. xD


#12

Znam, pracowałem z kolegą, wiem na co go stać - tak. Powodzenia! :smiley:


#13

WOW…

Na TAK


#14

Zdecydowanie na TAK.

PS mogę być testerem? :slight_smile:


#15

Prawdopodobnie za jakiś czas odpalimy rekrutację na kilku testerów


#16

Napisałem PM ze szczegółami do @Kaktus
Czekam na możliwość przydzielenia zasobów projektowi.


#17

Zasoby przydzielone, czekamy na efekty :wink:


#18

Wraz z całą ekipą dziękujemy! :smiley: Aktualnie pracujemy nad paroma rzeczami, więc w najbliższym czasie pewnie pojawi się jakiś news tutaj i na naszym discordzie.


#19

News #1 Jako pierwszy ‘news’ będzie on trochę mniejszy, z racji, że niedawno w prezentacji zamieściliśmy wiele informacji, aczkolwiek od tamtego czasu trochę już przybyło! Przychodzę dziś do Was z dwoma modelami autorstwa naszego uzdolnionego modelarza Goda do obecnie prawie skończonych systemów, zaraz pod nimi umieszczę krótki opis jakie jest ich przeznaczenie. :smiley:


1) Katapulta - jedna z machin wojennych, które będą użytkowane w bractwach (gildiach), w planach są ogromne bitwy, oblężenia zamków i wiele innych. Zastosowanie tego wynalazku jak można się domyślać jest proste - gracz korzystając z niej, ustawia rotację, wysokość i wystrzeliwuje pocisk w mury wroga. [Gdy tylko techniczna strona będzie gotowa w 100%, wrzucę gifa w newsach z działaniem praktycznym]

2) Karawana - jest to nic innego jak wagon, w którym możemy przewozić towary między miastami, by zarobić pieniądze. Jest to ryzykowna robota, ponieważ podczas każdego przewozu mogą na nas napaść inni gracze i wszystko zabrać. Najlepiej jest więc przewozić cenne rzeczy wraz z eskortą. :roll_eyes:

Będę starał się w miarę regularnie wrzucać takie “newsy”, czy to techniczne, czy graficzne - ważny jest ukazany postęp! :smiley: Stay tuned.


#20

WOW moja to lubić