[MCEC] - Nowy wymiar ekonomii!

Nazwa projektu:

MCEC.PL

Co udało się nam zrobić:

● Dokładnie zaplanowałem i przemyslałem rozgrywkę na serwerze,
● Przygotowałem listę potencjalnych pluginów,
● Skonfigurowałem pluginy,
● Wstępnie napisałem kilka skryptów, które pozwolą systemowi rozgrywki funkcjonować.

Plany:

Stworzenie nowego serwera, na wersji Minecraft 1.10.2, opierającego się na rywalizacji z innymi i logicznym mysleniu.

Osoby/organizacje biorące udział (linki):

W tym momencie od strony technicznej działam sam, w kilka minut potrafiłbym zebrać zaprzyjaźnioną, zaufaną, oraz sprawdzoną ekipę administratorów.

Osoby/organizacje które może wezmą udział (linki):

Kilka osób z załogi administracji mojego dawnego, zapomnianego, niegdys dobrze prosperującego serwera. Uważam, że jeżeli serwer będzie wystarczająco dobry, gracze sami z pewnoscia będą chcieli na nim zagrac, bez żadnej większej reklamy.

Usługi z lvlup.pro których potrzebuję aby zrealizować swój cel wraz z parametrami (GB RAM, sloty itp):

● Serwer VPS KVM 6 GB RAM (przy 100 slotach na początek),
● Jakikolwiek inny serwer VPS, który umożliwi hostowanie strony WWW.

Co mogę zaoferować w zamian:

● Znak wodny oraz wzmianka “Działamy dzięki LVLUP.PRO” w głównym banerze serwera (na stronie WWW, zarówno jak i na FP serwera),
● Znak wodny serwisu LVLUP.PRO w ikonie 16x16 pikseli, wyswietlajacej się obok serwera na liscie Minecraft,
● Wzmianka w animowanym MOTD serwera “Działamy dzięki LVLUP.PRO”,
● Wyswietlający się na “Action Bar” co 10 min. tekst - Działamy

Dlaczego ten projekt jest unikalny? Opisz:

Zależy nam na stworzeniu czegos nowego, czegos czego jeszcze nie było. Chcemy stworzyć serwer, na wersji Minecraft 1.10.2, na którym trzeba trochę pomysleć, aby stać się lepszym od innych graczy. Aby zdobywać pieniądze w serwerowej walucie będziemy musieli m.in uprawiać różne rodzaje roslin, które w stopniu występowania ich na mapie i trudnosci uprawy będą coraz więcej warte. Za serwerową walutę, będziemy mogli bowiem kupić teren, na którym powstanie nasza fortyfikacja, do której będą mieli dostęp wybrani przez nas gracze a naszym zadaniem będzie jej obrona, oraz podbój terenów innych graczy. Gracze oraz frakcję, które zbiorą w swoim wirtualnym portfelu najwięcej pieniędzy będą otrzymywali comiesięczne ciekawe nagrody.

Wszystko fajnie tylko czy mógłbyś trochę bardziej rozwinąć sam plan bo “hej robie nowy serwer opierajacy sie na tym i tym” to troche krótka wizja :confused:
Osobiście nawet zaintrygowałeś mnie ale opisz dokładniej :stuck_out_tongue:

Podoba mi się ten projekt.
Wśród wszystkich serwerów survival, strategiczny będzie się wyróżniał.
Tylko po co ci 2 serwery VPS?
Dostając serwer KVM 6GB i tak będziesz miał mnóstwo zasobów w zapasie. Serwery vps nie mają slotów jak napisałeś :slight_smile: Dostał byś do dyspozycji wirtualny komputer na którym spokojnie możesz zainstalować serwer minecrafta, strony www i teamspeak-a.

To fakt, opcji z VM nie przemyslałem, jak powiedziałes - Bedzie to o wiele wydajniejsze! Dziękuję za słowa wsparcia :smiley:

Domyslnie na serwerze nie beda generowaly sie rosliny tj. marchewki, trawa z której bedziemy mogli pozyskać nasiona etc. Przedmioty potrzebne do rozpoczęcia upraw i zarabiania, będziesz musiał zdobyć wykonując Quest w momencie gdy zaczynasz swoją przygodę z serwerem. Następnie uprawiając swoje zdobycze i wzbogacając się będzie możliwosc lekkiego zautomatyzowania farm. Kiedy twój portfel bedzie coraz pełniejszy wymienisz to co pozyskałes na walute, która otworzy przed tobą nowe możliwosci m.in kupno miejsca na twoja frakcje - Mam głowę pełną pomysłów!

Żeby tylko griefing nie zjadł tego serwera :frowning:

Niszczenie upraw poprzez skakanie po nich oczywiscie w prosty sposób zablokuje, na pewno podczas gry wyjdzie jeszcze wiele sposobów na uprzykrzanie się trolli graczom, ale będę starał się je na bieżąco “łatać”

czyżby farming simulator w minecrafcie? Mógłbyś dodać płynne, codzienne zmiany cen, zależne od np. ilości marchewek i zbóż jakie gracze do tej pory zebrali, byłby wtedy lekki element hazardu i planowania w przyszłość (nic tak nie boli jak pełen magazyn dóbr, które są prawie nic nie warte, bo poprzedniego dnia liczyłeś na kolejny wzrost cen, a tu lipa, rychły spadek)

Pomysł z serwerową “giełdą” też jest dobry. Można powiedzieć, że serwer będzie lekkim odwzorowaniem “Farming Simulator” tylko z trudniejszym przeżyciem oraz elementem nowych ciekawych emocji.

Projekt jest w miarę OK, pomysł fajny, i tego… no.
Jeśli chodzi o te VPSy to VPS 6GB KVM chyba za dużo kosztował by LvlUpa xD Polecałbym raczej pakiet MC 4-6GB i pakiet strony WWW Premium, ewentualnie przy jakimś TeamSpeaku to zamiast WWW Premium VPS OpenVZ 4GB.

Wzmianka w animowanym MOTD serwera “Działamy dzięki LVLUP.PRO”,

Pozdro jak ci to na 1.10 zadziała…

A tak to w sumie spoko pomysł

Tak

Bardzo fajny pomysł na serwer :stuck_out_tongue: Może da się jakoś pomóc? Posiadam jako-takie doświadczenie w tworzeniu serwerów oraz stron www

Dziekuje, że mój pomysł się Tobie spodobał. Narazie nie mamy o czym mowić. Nie otrzymałem żadnej odpowiedzi w sprawie rozpoczęcia jakiejkolwiek współpracy od Pana Michała @SystemZ

Czemu niby ma nie działać? :smiley:

1 polubienie

Przygotowałem trochę materiału, który ma na celu przekonanie Pana @SystemZ, dlaczego miałby wybrać właś nie mój projekt spośród wielu innych wcześniej zamieszczonych na tym forum. Na razie jest to tylko sam tekst, ale niedługo dołączę screeny.

● Przed rozpoczęciem rozgrywki gracz będzie musiał wykonać Quest, a następnie dokonać wyboru pomiędzy dwoma dostępnymi klasami:

  • Rolnik (Zbiera i sprzedaje wszystkie możliwe rodzaje upraw tj. pszenica, czy marchewki. Jest to najłatwiejsza praca, więc premia od sprzedanych zbiorów wynosi 10%)
  • Górnik (Wydobywa i sprzedaje wszystkie możliwe surowce tj. złoto czy węgiel. Premia od sprzedanych przedmiotów wynosi 20%)

● Na serwerze będzie obowiązywać pewnego rodzaju giełda, raz więcej zarobią rolnicy, a raz górnicy. Aby stać się lepszym od innych będzie trzeba planować swoje wymiany z innymi graczami, oraz starać się “prognozować” ceny określonych przedmiotów.

● Maszyn redstone tj. tłoki, które pomogą nam zautomatyzować swoje uprawy, nie będzie można “od tak” wytworzyć. Będzie trzeba je kupić za zarobione pieniądze, lub odblokować specjalną recepturę.

Mam jeszcze wiele pomysłów, ale nie chcę wszystkiego zdradzać na forum :slight_smile:

Teraz jest ciekawiej :slight_smile:

@crookyjp Myślałeś może też nad innymi klasami? Można by wykorzystać mapy, banery, ulepszenia poprzez stół do zaklinania by stworzyć klasę zaklinacza albo skryby, kowala który tworzyłby przedmioty albo półfabrykanty albo nawet prostego kucharza :smiley: Nie wiem osobiście jak by wyglądało to jeśli chodzi o napisanie skryptów pod takie klasy ale na pewno trochę zbalansowało by giełdę oraz na pewno zróżnicowało grę:)

Większa ilość klas i rzeczy o których Ty wspomniałeś, moim zdaniem całkowicie zamieniła by cały mój projekt w serwer RPG. Mi chodzi jednak zależy na całkowitej unikalności tego projektu :slight_smile: Stay tuned! Na razie czekam na mam nadzieje pozytywne rozpatrzenie mojego projektu! ⸕

Patrzę na RPG jako osoba, która spędziła w tego typu grach dość (albo wręcz zbyt) dużo czasu więc myślę że takie elementy jedynie by urozmaiciły projekt, ale będę czekać na więcej :slight_smile:

Projekt zostaje odrzucony.
Niestety nie widzę tu nic unikalnego, każdy serwer na dobrą sprawę ma system ekonomii a najnowsza wersja to w zasadzie oczywistość.

1 polubienie