McBeacon - minigames i nie tylko!

Tagi: #<Tag:0x00007f75fefbbcf8>

Nazwa projektu

McBeacon.pl

Cel

Utworzenie serwera MiniGames z autorskimi trybami i pomysłami.

Co udało nam się zrobić

Aktualnie mamy ukończone TeamSpeak3, Stronę wraz z Forum, Serwer Hardcore (unikalny, z dropem z rud) oraz częściowo Lobby serwera.

Plany

Ukończenie Lobby oraz rozpoczęcie prac nad nowym trybem jakim jest LUCKYWARS.
Wkrótce jednak rozpoczniemy prace nad kolejnym nowym trybem :slight_smile:

Osoby/organizacje biorące udział (linki)

Administracja serwera składająca się z 3 osób.

Osoby/organizacje które może wezmą udział (linki)

Mniejsi YouTuberzy chętni do współpracy z nami.

Usługi z lvlup.pro których potrzebuję aby zrealizować swój cel wraz z parametrami (GB RAM, sloty itp)

Serwer VPS 8 GB RAM EU (ewentualnie 6) ze względu na, że będą na nim stały 3 dobrze zoptymalizowane serwery oraz serwer TeamSpeak.

Co mogę zaoferować w zamian

  • Zamieszczenie Banneru na TeamSpeak oraz Facebook z logo LVLUP.PRO.
  • Zamieszczenie dobrze widzialnego Banneru na naszym Forum.
  • Automatyczne wiadomości na serwerze (Chat/BossBar), np.: “Na serwerze gramy dzięki LVLUP.PRO”.
  • Intro u YouTuberów typu: “Na serwerze gramy dzięki LVLUP.PRO”.

Dlaczego ten projekt jest unikalny? Opisz

Jako sieć serwerów mamy zamiar stworzyć sieć serwerów z wieloma niepowtarzalnymi trybami, pomysłami i nie tylko! Jako pierwszy serwer w Polsce stworzyliśmy tryb LUCKYWARS w nieco uproszczonej wersji jako beta testy. LUCKYWARS to połączenie dwóch trybów - SkyWars oraz LuckyBlock. Gracz po opadnięciu ze szkła ma na celu zniszczenia gąbki (system ten mamy zamiar ulepszyć wraz z wyjściem gry na naszym serwerze) z którego to wypadną itemy potrzebna do późniejszej walki z przeciwnikami. Na jednej wyspie zwykle jest od 2 do 3 gąbek.
HARDCORE który postanowiliśmy stworzyć wyróżnia się z pośród tłumu serwerów “EasyHc”, ponieważ zamiast standardowego już na serwerach Hardcore dropu ze stone postanowiliśmy wprowadzić coś innego - Drop z rud. Jeżeli gracz umrze dostaje bana na 3 dni.

Za przeczytanie tego gorąco dziękuje i liczę na współpracę z wami :slight_smile:

Takie były pierwsze easyhc… Za przeproszeniem, gówna gównem nie zakryjesz.

Co do gierek, użycie luckybloków chyba nierównomiernie rozkładałoby siły, jednemu wypadnie coś naprawdę przydatnego, a drugi znajdzie patyk i wełnę… chyba, że jakoś to rozwiążesz.

Wciąż jednak uważam, że taki serwer to żadna innowacja, minigry same w sobie to już dość wyczerpany temat, chyba, że się mylę. Pozostaję więc neutralny, i poczekam na rozwój tematu.

PS. “Jako sieć serwerów mamy zamiar stworzyć sieć serwerów”… Popraw to bo wygląda niefortunnie :smiley:

1polubienie

Tak więc, za wszystkie błędy przepraszam.

Co do Hardcore, to postanowiliśmy aby na tym trybie nie było gilldii, świat będzie otwarty oraz będzie kilka różnych dodatków typu Przenośny Workbench, czy też LuckyBlocki.

Jeżeli chodzi o LuckyWars to na Beta Testach zainteresowało się dość sporo YouTuberów po 1-4 k Widzów.

Ogólne założenie było, żeby sam drop z LuckyBlocków był podobny do skrzyń ze SkyWars (np. z jednego LuckyBlocku może wypaść: Miecz, może jakiś kilof i bloki budowlane), jednak postanowiłem to zmienić i dodać trochę dodatków oraz sposobu otwierania luckyblocków. Dodatkowo za każde rozwalenie jakiejś rudy mamy szanse na to, że wypadnie z niej jakaś część seciku bądź jakieś narzędzie, w zależności od tego jaka to jest ruda.

Sam jestem myśli, że nowy serwer MiniGames w którym nie ma nic nowego nie przyciągnie graczy.

Kolejny hardcore? Chyba podziękuje… Autorskie tryby minigames? Może podasz jakieś przykłady? A tak przy okazji może jakieś screeny?

To, że Nieprzeciętny Hardcore będzie jednym z trybem serwera to chyba nic takiego? Tym bardziej, że jest to coś czego w Polsce praktycznie wogóle nie ma. Proszę przeczytaj post wyżej :slight_smile: .

Jednym z naszych Autorskich trybów jest LUCKYWARS, a nie na tym mamy zamiar poprzestać, bo przecież chcemy, aby nasza cała sieć była zbudowana z takich trybów i mamy już nawet kilka pomysłów.

No to może podzieliłbyś się tymi pomysłami?? Nikt Tobie w ciemno nie udzieli sponsoringu. Poza tym jak tryb “LuckyWars” można nazwać autorskim, skoro pojawiał już się na innych serwerach zagranicznych?

2polubienia

Nigdy nie widziałem takich serwerów, ale to tylko nazwa :slight_smile: .
Pomysły?

Połączenie SkyWars z LuckyBlockami dodając różne urozmaicenia które napewno umilą czas, a rozgrywka stanie się ciekawsza. Przykład? Gracz po opadnięciu ze szkła ma na celu zniszczyć LuckyBlocka (zwykle na wyspie jest ich od 2 do 3), z którego wypadną mu itemy niezbędne do dalszej walki z przeciwnikami (może to być: Żelazny Miecz, skórzany hełm i buty, jedzenie, bloki budowlane oraz rzadki bonus w postaci dodatkowego LuckyBlocka). Jeżeli trafi mu się kilof (który również może stworzyć), oraz znajdzie rudę, np. diamentów, to po zniszczeniu jej otrzyma diamentowy item (np. Diamentowy napierśnik). Za wygraną gracz otrzymuje monety, dzięki którym będzie mógł później zakupić item stały. Po zakupieniu jego (np. Zakupił perłę), otrzyma ją na arence, jednak dopiero po opadnięciu musi poczekać na nią 15 sekund. Niestety screenów ci jeszcze nie jestem w stanie podać, ale jeżeli będzie już to jakoś wyglądało to oczywiście tutaj je przyślę.

Jeżeli ktoś jest ciekawy, niech złapie screena ze spawnu na serwer Hardcore.

To nie jest tryb, który by mnie zaciekawił… Jak dla mnie to SG w niebie… nic ciekawego. Poza tym ten tryb nie wyróżnia się niczym od pospolitego SkyWars’a, nie licząc LuckyBlocka. Jestem na NIE.
Ps. Jak nigdy nie widziałeś takiego serwera, to może Ciebie to oświeci>>> https://www.youtube.com/watch?v=QWGJjSQOCio

Nasze LuckyWarsy będą bardziej dynamiczne, a wspomne, że to nie będzie jedyny tryb na tym serwerze :smiley:
ps. W Polsce jest to pierwszy taki serwer.

Dodatkowo wspomnę, że serwer będzie na wersje 1.9, 1.10 i wszystkie powyżej.

Mi projekt rownież nie przypadł do gustu, jeśli sądzisz inaczej (uważasz, że Twój projekt ma pewien potencjał) spróbuj sam zainwestować w serwer i dowiedź, że jest inaczej, chętnie przyznam Ci rację. Nie wiem po co tak sporo ludzi tworzy wątki przy takich pomysłach - brak własnych dotacji?

Minigames, by przetrwał musi być dobrze rozreklamowany a co ważniejsze autorski, tego tutaj nie widzę.

Podzielam opinię użytkownika @kacper_o .

Wersja gry nie jest czymś czym należało by sie chwalić :slight_smile:

2polubienia

Hardcore to gówno, którego w polsce jest już za dużo. Jako same minigames byłoby ok, ale warunkiem byłyby autorskie pluginy do tych trybów.

Projekt zostaje odrzucony.