Lvlup.pro na innych forach


#1

W tym wątku można zamieszczać linki do wątków gdzie na innych forach niż oficjalne toczy się dyskusja na temat hostingu lub warto aby się zaczęła, np. ktoś szuka usługi a akurat oferta LVL UP by mu odpowiadała.


#2

Reset ankiety odnośnie MC, ogólna dyskusja o hostingach.
http://www.mpcforum.pl/topic/1406513-spis-hostingów-minecraft/


#3

Sugerowany VPS KVM:
http://www.mpcforum.pl/topic/1600401-jaki-hosting-wybrać-pod-serwer-z-modami/
Kilka razy wymienione LVLUP, jedna negatywna opinia stabilnosci VPS OpenVZ (obalona). Ostateczna decyzja:
http://www.mpcforum.pl/topic/1599499-jaki-hosting-na-ten-czas-polecacie
Wiecej do powiedzenia?
http://www.mpcforum.pl/topic/1600163-jaki-vps-dla-50-graczy


#4

http://www.mpcforum.pl/topic/1601257-jaka-porządna-maszyna-na-300-osób/


#5

http://www.mpcforum.pl/topic/1600253-dyskusja-lvluppro/


#6

http://www.mpcforum.pl/topic/1608559-szukam-opinii-lvl-up-kvm


#7

http://www.mpcforum.pl/topic/1381307-jaką-maszynęhosting-wybrać-pod-serwerboty


#8

http://www.mpcforum.pl/topic/1610821-szukam-opini-lvluppro


#9

Nie rozumiem narzekania na support jak tylko jedna osoba pracuje w całym lvlupie xD


#10

Narzekają na długość odpowiadania klientom przez support, a nie długość odpowiadania klientom przez 1 osobę.


#11

Niestety nie dziwię się że narzekają, @SystemZ powinien kogoś zatrudnić ;]


#12

Zgadza się.
Jedna osoba, która dba o utrzymanie hostingu to nieciekawa sprawa.

Dużo klientów patrzy o support… Gdy support jest opóźniony to klienci uciekają.

Również jestem tego zdania, żeby dodać dodatkowe osoby do supportu


#13

Fajny pomysł według mnie to zrobienie jakiejś hierarchii.

Najpierw ticket trafia do zgromadzenia, i dopiero w sytuacji gdy pomocnicy nie mogą pomóc, ticket leci do przekazania Panu Michałowi :stuck_out_tongue:

Połowa ticketów pewnie w ten sposób miałaby ukrócony żywot do paru godzin maks dzięki reakcji użytkowników którzy faktycznie wiedzę posiadają a pan Michał by się mógł zająć bardziej wymagającymi sprawami niż slęczenie nad supportem :smiley:


#14

A ja i tak mam rozwiązywane w kilka godzin te tickety :P.


#15

Ja również, ale przydałyby się dodatkowe osoby do pomocy Michałowi.
W ten sposób, Michał będzie bardziej angażował się w rozwój hostingu (Nie mówię tu, że Michał się nie angażuje). Mam na myśli to, że będzie lepszy niż jest teraz <3


#16

Zakończę offtop krótkim wyjaśnieniem. Zatrudnianie w Polsce pracowników to jak kula u nogi dla pracodawcy - mnóstwo obowiązków i jeszcze więcej hajsu spuszczanego w kiblu…ee… ZUS itp. Muszą istnieć powody dlaczego nie ma kogoś dodatkowego (finansowe - podpowiedź dla mniej ogarniających entuzjastów zatrudnienia).

Do tego SystemZ pracuje nad panelem v3, w którym zapewne problem ticketów będzie lepiej rozwiązany. Coś czuję że te forum przyda się do tych celów :wink:


#17

Jeśli chodzi o dodatkowe osoby na supporcie to technicznie nie ma z tym problemu.
Wystarczy tylko je opłacić.
Bardzo mocno wszystko uproszczę więc będzie tu kilka błędów.

Zakładając że wynagrodzenie osoby na supporcie wynosiłoby 3000zł brutto a liczba aktywnych usług w lvlup.pro to 500, wychodzi nam około 6zł kosztów supportu na usługę. Tyle wszyscy musieliby zapłacić więcej aby mieć support w stałej porze typu 8-16 od pon-pt w dni robocze.

Używając tego prostego wyliczenia wskażę jak wyglądałyby orientacyjne ceny:

WWW Basic
8zł zamiast 2zł/30dni

VPS 4GB RAM OpenVZ
25,90zł zamiast 19,90zł/30dni

VPS 2GB RAM KVM
35,90zł zamiast 29,90zł/30dni

MC 1GB RAM
18zł zamiast 12zł/30dni

Sądzę że te ceny stają się dużo mniej atrakcyjne a aspekty techniczne nie ulegają zmianie.
Końcowo spowodowałoby to odpływ klientów i być może zamknięcie firmy.
Pomijam tu też fakty moralne przy konieczności zwolnienia pracownika.

Z tego powodu plan nie zakłada dokładania osób do supportu lecz zmniejszenie liczby tworzonych zgłoszeń.


#18

Rozumiemy, że będą droższe maszyny bo ktoś musi płacić pracownikom.
Każdy by chciał dodatkowych rąk do pomocy ale też każdy by nie chciał o te parę zł płacić za maszyny. Patrząc na samego TeamSpeak (w moim przypadku) To wydałem ponad 3 tys. Zysk: 0. (Oczywiście, KksGames również opłaca maszyny oraz funkcje).
Najgorsze to są licencje… Cholernie drogie jak na polskie realia.
Tylko, że ja to robie z pasji, nie dla pieniędzy. Lubie się tym zajmować i to tworze.
Pracuje razem z znajomym, który zna się na programowaniu lepiej ode mnie, który tworzy strony, aplikacje na telefony, panele itd. Dla nas TeamSpeak jest jak reklama oraz pasja.

Michał, według mnie bardzo dobrze i szybko odpisuje na ticket. Dodatkowy plus tego hostingu to forum… Gdzie są tu ludzie, którzy potrafią rozwiązać prawie, że każdy problem.


#19

http://www.mpcforum.pl/topic/1613314-czy-taki-vps-wystarczy/#entry13580715
Użytkownik spytał się o ofertę, doradzono mu 8GB ram ale jakiś użytkownik odradził lvlup.


#20

###stabilność