Link do ticketa

Tagi: #<Tag:0x00007f8dfbb2d730> #<Tag:0x00007f8dfbb2d500>

Proponuję dodać możliwość “upublicznienia” ticketa dodając np. przycisk do wygenerowalnia linku do publicznego wglądu.

Utrudniłoby to podrabianie screenów ticketów zwiększając tym samym wiarygodność osób sprzedających np. wPLNy.

6lajków

Załóżmy że osoba ma 0 PLN w portfelu, tworzy ticket o przesłanie 100 PLN.
Wygląda na to że taka funkcja zwiększyłaby wtedy wiarygodność niewiarygodnej osoby.

Nie do końca. Przecież będzie można zobaczyć odpowiedź w stylu “Niestety, nie posiadasz na koncie 100PLN”. Niezadowolony klient mógłby taki link (z tą odpowiedzią) pokazać pod ofertą sprzedaży.

Myślałem o udostepnianiu całego ticketa, wraz z wszystkimi odpowiedziami na bieżąco

Wskazywałeś na zrzuty ekranu więc tak też to potraktowałem.
Odpowiednik zrzutu ekranu się nie aktualizuje.
Klient korzystając z tej opcji może też mieć problem ze zrozumieniem jak to działa.
Może w tickecie zostanie opublikowane coś poufnego i co wtedy?
Ostatnie co chcę to skomplikowane zasady działania prywatności jak w FB.

Nawet upierając się przy tym aby się aktualizowało - zanim odpowiemy że się nie da (co może w skrajnych przypadkach potrwać kilka dni) to taki “dowód” może niektórym sugerować że wszystko jest 100% ok mimo że nie jest. Przypomina to trochę sytuację z zieloną kłódeczką w przeglądarce na podejrzanych stronach.

lepiej by było dać wgląd w stan portfela w lvlup.pro dać link do sprawdzenia tego i jakoś to mądrze zrobić i nie dało by się oszukiwać

Taka propozycja padła już wcześniej

IMHO wydaje mi się lepsza niż publikowanie ticketów ale poczekam jeszcze na wypowiedzi innych osób, może akurat jest coś co pomijam i przy jakichś innych mechanizmach będzie to miało większy sens.

1lajk

Głos przeciwny.
Uważam, że dodawanie tego typu funkcji byłoby swoistym przeładowaniem panelu. Taka opcja byłaby przydatna niewielkiej grupie osób, a wprowadziła by sporo zamiesznia.

Inną sprawą jest dostępność podobnej opcji w API. Nie wiem jak wygląda to obecnie, aczkolwiek utworzenie klucza API i przydzielenie mu dostępu np. tylko do zarządzania ticketami na koncie stanowiło by dobre urozmaicenie.

Również tak uważam, na pewno jest to lepsza opcja niż ta podana w wątku.

1lajk

Jaki jest realny scenariusz użycia API do ticketów przez naszych klientów ? :thonking:

1lajk

Nadal myślałem nad tą funkcją, łącznie z funkcjami skrótu aby inny użytkownicy mogli bez publikowania ticketów z naszej strony zweryfikować autentyczność zrzutów ekranu.

Wszystkie opcje które rozważyłem albo dodają problemów z udostępnianiem danych albo są bardzo niewygodne i/lub skomplikowane w implementacji.
Ultimate rozwiązanie oszustw mamy już dawno - zakup środków przez panel.

Jeśli ktoś jeszcze coś wymyśli to piszcie śmiało, jak nie to wątek sam się zamknie w 7 dni.

3lajki

Nie wiem czy trochę nie przekombinowalem, ale widzę to tak:
Ktoś tworzy ticket z prośbą, aby przelać pewną sumę wPLN na inne konto. Generuje link, który wysyła drugiej osobie. Po wejściu w link widać

  • ID ticketa
  • Stan konta
  • Kategorię ticketa (problem techniczny, pytanie o ofertę, prośba o przelanie vPLN)
  • Datę utworzenia ticketa

Klient, weryfikując dane ze zdjęcia oraz dane udostępnione z linku jest w stanie sprawdzić wiarygodność takiej osoby (czy faktycznie taki ticket istnieje, czy został utworzony niedawno, czy dana osoba faktycznie posiada środki na koncie). Ewentualnie można pomyśleć nad osobnym modułem przelewania wPLN poza ticketami, gdzie sprzedawca prosi o przelanie wPLN. W przypadku utworzenia takiej prośby klient widziałby że taka prośba istnieje, więc jakaś forma poświadczenia faktycznie istnieje, ale jest to trochę więcej roboty niż po prostu udostępnienie kilku suchych informacji. Tak czy inaczej, pomysł do przedyskutowania

Nie ma takiej kategorii. :thonking:

Najłatwiej chyba będzie po prostu dodać przycisk, który generuje unikalny odnośnik już z wpisanym hasłem wysyłamy drugiej osobie, która ma dostęp live do statusu zgłoszenia widzi odpowiedzi od supportu pytania itp. Coś ala wygenerowanie linku do portfela.

Panel v4 może być dobrą okazją aby taką kategorię wprowadzić ;0

Nie ma informacji o tym kogo to ticket a jeśli będzie to problem z udostępnieniem danych.
Ani to weryfikacja (można tworzyć ticket na innym koncie) ani to bezpieczne.

Mam wrażenie że ogólnie ticket nie jest właściwą formą weryfikacji tego co chcą użytkownicy więc całkowicie porzucam ten pomysł.

1lajk