Lagi na serwerze Minecraft

Witam, prowadzę średni serwer Minecraft (1.16+, Survival z Dzialkami w terenie, osobny świat do małego trybu PVP i osobny do małego Parkour’a), który zawiera te pluginy:

Wszystko starałem się zoptymalizować maksymalnie jak się da, według różnych poradników i dokumentacji pluginów. Niestety, mimo dobrej maszyny, przy większej liczbie graczy (ok. 20) TPS spada. Czy ktoś pomógłby mi z interpretacją wykresu timingów i poradziłby, co zrobić, aby istota serwera została zachowana? https://timings.aikar.co/?id=353c54be5fe746ea8ce2efe80d6529a3

Dzięki za pomoc!

  1. Możesz zmienić silnik na Tuinty, trochę rzeczy zoptymalizuje przez co serwer będzie stabilniejszy.
  2. Z tego co słyszałem plugin “ClearLag” bardziej szkodzi, niż pomaga. Ponieważ najpierw musi zloopować wszystkie przedmioty, a potem je usunąć.
  3. Nie polecam robić sieci serwerów na oddzielnych światach.

Użyj tego poradnika przy optymalizacji serwer:

  • Tak jak kolega wyżej napisał użyj tuinity i usuń clearlaga.

W takim razie czego użyć zamiast Clearlaga? Korzystam tam z wielu jego funkcji.

Nie używać takich pluginów w ogóle, minecraft po jakimś czasie sam usuwa itemy.

A jakich funkcji używasz?

Czy w ogóle jest jeszcze potrzebny ZeroTickStopper? Wersja 1.16 chyba już naprawiła ten bug.
Edit: “farming” https://minecraft.gamepedia.com/Java_Edition_20w12a#Gameplay_2

1 polubienie

Opcje clearlaga, które mam włączone:

  • item-spawn-age-setter
  • dispenser-reducer
  • tnt-reducer
  • firespread-reducer
  • chunk-entity-limiter
  • auto-remova
    Podrzucam config od razu
    lconfig.zip (5,4 KB)

Tutaj masz pełny raport

Można wiedzieć jakiej strony użyłeś do wygenerowania raportu? @Michall

skonfiguruj dobrze silnik, inaczej nic z tego.

Użyłem bota która znajduję się na discordzie Birdflopa. Łap zaproszenie https://discord.gg/sRE4G6urZC

optymalizując serwer wzorowałem się właśnie na tym poradniku

Ten temat został automatycznie zamknięty 32 dni po ostatnim wpisie. Tworzenie nowych odpowiedzi nie jest już możliwe.