Krytyczna sytuacja

Po dzisiejszej migracji na lepszy sprzęt utraciłem całkowity dostęp do swojego VPS. W wyniku czego setki osób zostały odcięte od serwera. Dodatkowo, przez brak dostępu, nie mogłem nawet wyciągnąć danych z MySQL. To właśnie te dane są w tym momencie najistotniejsze. Próbowałem znaleźć jakikolwiek kontakt telefoniczny lub nawet prywatny, ale nic z tego nie doszło do skutku, a zostałem nawet zablokowany na Discordzie. Nie dostałem nawet możliwości podjęcia zdrowej dyskusji.

Kanał wsparcia hostingu jest przez system ticketów w panelu. Tutaj nikt ci nie pomoże, gdyż nie ma dostępu do twojego zgłoszenia.

Jeśli napisałeś ticket - czekaj na odpowiedź. Pamiętaj że dodawanie kolejnych w nim komentarzy powoduje, że jest nowszy, więc leci na koniec listy do odpowiedzi. Tak działa kolejka.

A w międzyczasie polecam gorącą herbatkę i spacer, skoro i tak nic nie możesz zrobić :tropical_drink:

1 polubienie

Ty sobie żartujesz? Chyba nie zdajesz sobie sprawy jakie straty w tym momencie generuje niekompetentne podejście lvlupa

Jeśli twój serwer jest tak wrażliwy na downtime to powinieneś go chyba lepiej ustawić, przykładowo kilka hostów i load balancing.

A tymczasem muszę zamknąć ten wątek, jest niezgodny z regulaminem, o czym na pewno wiesz.

2 polubienia