Konto zablokowane ze względów bezpieczeństwa - PaySafeCard

Mam konto na mypaysafecard ostatnio zablokowano mi je ze względów “BEZPIECZENSTWA” napisałem do nich około 3 tygodnie temu odpisali po 1 dniu żeby podać skan dokumentów (oczywiscie z zamazanymi danymi osobowymi ze względu rodo) wysłałem im to czekam i nadal nie odpisali a konto stoi zablokowane mam tam niemałe pieniądze.
Ktoś wie co zrobić ?

1 polubienie

Musisz poczekać na odpowiedź, widocznie weryfikują twoje dane.

2 tygodnie ?
w ten czas napisałbym 40 ticketów do lvlupa

Gdy ja kilka dni temu pisałem do pewnej firmy o usunięcie 2FA to w ciągu niecałej godziny, dostałem zwrotną odpowiedź o niepoprawności lub poprawności wysłanych danych i dokumentów.

Widocznie tyle im to zajmuje :joy:

no ja tam na stronie widze że czeka sie max 48 godzin ale no

2 tygodnie przerwy se zrobili

Miałem dokładnie tą samą sytuację, czekałem jakoś 3 tygodnie to w końcu do nich zadzwoniłem powiedziałem co i jak, na drugi dzień konto odblokowali :wink:

1 polubienie

Z tego co widzę to i tak jest lepiej niż z PayPalem, jeśli procedura wygląda rzeczywiście tak to ja bym się cieszył na twoim miejscu.

Po co taki skan na którym nic nie ma, co to komu da xD
Przecież każdy wie jak wygląda wzór dowodu :kappa:

2 polubienia

a kto wie
support od epicgames też chciał więc no xD

Ze względów bezpieczeństwa nastąpiło automatyczne wylogowanie.

Zaloguj się ponownie w oknie logowania przy pomocy swoich danych dostępu my paysafecard

Ten temat został automatycznie zamknięty 32 dni po ostatnim wpisie. Tworzenie nowych odpowiedzi nie jest już możliwe.