Jak przeciwdziałać seedcrackerom?

Da się w jakiś sprawdzony sposób przeciwdziałać seedcrackerom, które pozwalają uzyskać graczowi seed serwera?

Paper blokuje je już od jakiegoś czasu, wystarczy włączyć opcję ‘generate-random-seeds-for-all’ w jego configu.

Właśnie ostatnio zastanawiałem się czy to działa na ten cracker, dzięki Helios! :wink:

Chociaż sprawdziłem to i ten cracker mimo włączenia tego w configu jest odporny na ustawienia paper.

Przynajmniej jeśli chodzi o istniejący świat, być może przy generowaniu całkowicie nowego światu to działa poprawnie. Ale tu chodzi jak to zabezpieczyć na istniejącym świecie.

byćmoże cracker wykorzystuje istniejący odebrany świat do określenia seeda, wtedy nie da się z tym nic zrobić

Na istniejącym świecie tego nie zabezpieczysz, ponieważ wygenerował się już według pojedynczego seeda. Przy każdej zmianie seedów musi zostać wygenerowany nowy świat.

Po zmianie w spigot.yml poniższych wartości

na jakieś losowe nie udało mi się użyć tego crackera, w informacjach o konfiguracji tego również piszą tak jak wspomnieliście o wygenerowaniu nowej mapy, ale z jakiegoś powodu zmiana domyślnych wartości w spigot.yml nie pozwala nic wyszukać. Testowałem to dwukrotnie, za każdym razem gdy zmieniłem domyślne seedy w spigot.yml nie udało się odszukać seeda przez cracka.

Oczywiście w paper.yml też trzeba sobie włączyć generate-random-seeds-for-all by być w pełni zabezpieczonym.

Bardzo to dziwne… Takie seedcrackery bazują na umieszczeniu struktur, a zmiana wartości w configu nie przestawi ich w nowe miejsca.

Ten temat został automatycznie zamknięty 32 dni po ostatnim wpisie. Tworzenie nowych odpowiedzi nie jest już możliwe.