Ilość znaków przy tworzeniu ticketa

Tagi: #<Tag:0x00007f15a5f96980> #<Tag:0x00007f15a5f968b8> #<Tag:0x00007f15a5f967f0>

Witajcie,
próbowałem napisać ticketa w panelu LVLUP, ale po zredagowaniu go, wypełnieniu wszystkich pól, otrzymuje komunikat, żebym uzupełnił wszystkie pola z gwiazdka

help

Rownież miewam ten sam problem przy większym liście. Tymczasowym rozwiązaniem może być napisanie jednego zdania wstępu i dopisanie odpowiedzi do ticketu.
Nie wiem czy mnie zrozumiałeś, jeśli nie - postaram Ci się to z obrazować.

Pozdrawiam

1 polubienie

rozumiem. w sumie dobry pomysł, dzieki

Może trzeba zrefreshować (tak mi się czasem włącza pisanie po polskim angielskim xD) stronę? Albo jakieś inne… Tak z czystej ciekawości: jaką masz przeglądarkę?

Odświeżałem, podzielenie długiej wiadomości na dwie krótsze pomaga. Przeglądarka: Opera 39.0

“It’s not a bug, it’s a feature.”
Zapewnie Systemowi lepiej czyta się takie wiadomości niż wall of text.

No tak, pewnie użyłeś ponad 1000 znaków

Jeśli jest limit 1000 znaków tak jak piszesz to logiczniejszym byłby komunikat “twoja wiadomość jest za długa” a nie “wypełnij wszystkie pola z gwiazdką”

Leniwość xD

1 polubienie

To znany nam błąd.
Komunikat błędu jest taki sam dla zbyt małej oraz zbyt dużej ilości znaków.
Ze względu na brak wsparcia dla panelu klienta v2 nie naprawimy tego już w v2, zrobimy to lepiej w v4.