Czy zmienił się termin odpowiedzi na tickety?

Czy w tym roku zmienił się termin, w czasie którego jest udzielana odpowiedź na ticket? Bo ostatnio pisałem na początku lutego i wtedy otrzymałem odpowiedź w ciągu 48 godzin.
Teraz jednak czekam zdecydowanie dłużej, grafana też pokazuje dużo ticketów czekających na odpowiedź ponad 48 godzin. Więc nie wiem, czy nastąpił jakiś problem techniczny, może jakieś zachorowania, czy może przeoczyłem informację o modyfikacji terminu reakcji na ticket.

Daj spokój z tym LVLUP, proponuję zainteresować się OVH

1 polubienie

Hej, wybaczcie za utrudnienia.
Zdecydowanie ostatnio odpowiadam na zgłoszenia później niż bym chciał.
Jest to związane z problemami w moim życiu zarówno zawodowym, prywatnym oraz zdrowotnym jednocześnie.

Żadne zgłoszenie nie zostanie bez odpowiedzi jednak będzie to trwało znacznie dłużej niż zazwyczaj.

5 polubień

Zacząłem nadrabiać zaległości w zgłoszeniach. Priorytet miały zgłoszenia dotyczące portfela oraz pytania odnośnie oferty, te wszystkie są już obsłużone.

Raczej nie dam rady odpisać na wszystkie pozostałe dziś ale postaram się do środy (4 styczeń).
Stan na bieżąco możecie zobaczyć na https://stats.lvlup.pro

6 polubień

Zostały 4 zaległe zgłoszenia, większość została więc nadrobiona.

4 polubienia

Wszystkie zgłoszenia zostały obsłużone.
Jeszcze raz przepraszam za utrudnienia wszystkich dotkniętych późnymi odpowiedziami.

Zdaje się, że dziś nastąpił rekord ilości odpowiedzi obsługi, przynajmniej przez ostatnie 12 msc

11 polubień

Ten temat został automatycznie zamknięty 32 dni po ostatnim wpisie. Tworzenie nowych odpowiedzi nie jest już możliwe.