Ciekawe pytania - do samego Pana Michała!


#95

Może wyręczę w tej odpowiedzi Michała - ta propozycja padała wiele razy i za każdym razem feedback był negatywny, wydaje mi się że po prostu ludzie by mylili serwer Discord z help center, co czasem zdarza się na forum, które powinno pełnić formę uzupełnienia treści i udzielaniu odpowiedzi na najważniejsze pytania. Po prostu Michał po godzinach chce mieć święty spokój, by móc pograć w jakąś gierkę - zwykłe ludzkie zachowanie :wink:


#96

Okej, dzięki :wink:

To może inne pytanie - ranga w csgo i overwatch?


#97

Da Pan zdjęcia mieszkania? :crazy_face:


#98

W wątku z kubkiem masz kawałek salonu :joy:


#99

Odpowie Pan na nasze pytania? :smile:
@SystemZ


#100

To już mamy :upside_down_face:
Wygląda na to że przy założeniach i regułach trochę innych niż na większości serwerów, Discord spełnia swoje zadanie.

W CSGO Gold Nova I (mało grałem po ostatniej 700 dniowej przerwie).
W Overwatch zależy od sezonu, w ostatnim udało mi się wykręcić Plat mimo 5 wygranych w placement bez większych starań, poprzednio Gold przy chyba 8 czy 9 wygranych w placement wszystkimi siłami.

Nie widzę sensu tej zabawy :face_with_raised_eyebrow:

Yep, robione tam więc spełnia wymagania :stuck_out_tongue:
Wybaczcie, nie chcę tu cribsów czy coś, czułbym się jakoś niewygodnie.


#101

Gdzie zamawiasz kubki z nadrukiem?


#102

Ja obstawiam że cupsell, ale mogę się mylić :thinking:
tak, wiem że to pytania do Pana Michała


#103

Hmm, mam jeszcze takie pytanie małe :smiley:

Czy blog https://blog.systemz.pl/ będzie przez Pana dalej kiedyś rozwijany?


#104

podbijam to pytanie bo nadal jestem ciekaw, a kilka lat temu miałem przejścia z cupsellem i te kubeczki nie były tak niezniszczalne, jak liwelapowe :smiley:


#105

to logo LVL UP wzmacnia tą wysokiej jakości porcelane :kappa:


Kiedy Michale masz urodziny? :crown::tada:


#106

Ile masz wzrostu?
Którego aspektu pracy w lvlup nienawidzisz?
Który aspekt pracy w lvlup kochasz?


#107

Pozwolę sobie odpowiedzieć na to pytanie choć wiem że nie jestem do tego uprawniony… więc uznajmy to za spekulację:
a) odpowiadanie na durne tickety, szczególnie autorstwa niekoniecznie grzecznych klientów :kappa:
b) patrzenie na to, że coś nie działa, ale OVH się obija i nie chce mu się naprawiać


#108

Pewnie chciałoby mi się bardziej gdybym nie musiał przepisywać tej obecnej treści na Hugo, Jekyll jest zbyt skomplikowany ma dużo zależności od Ruby i zawsze jest z nim jakiś problem to i użerać z pisaniem mi się nie chce.

180 cm

Gdy jedna z usług lvlup nie działa a ja nie mogę za bardzo nic z tym zrobić i muszę czekać na interwencję innych.

git push a następnie klienci dostają nową funkcję za kilka minut :partying_face:


#109

To jest chyba najgorsza rzecz w każdej pracy, kiedy to nie od Ciebie zależy to, co się stanie :frowning:


#110

No a i tak się obrywa za innych :roll_eyes:


#111

O ile to nie jest jakaś tajemnica - jak wygląda stanowisko - zarówno parametrowo, jak i dosłownie, na którym System pracuje? :smile:
Można jakoś zdjęciowo zobaczyć te centrum dowodzenia? :> :desktop_computer: :computer_mouse:


W drodze ewentualności - te pytanie może być również kierowane na ogół do całej brygady obsługowej lvlup’a - jeżeli ktoś z obsługi również chce się pochwalić :smiley:


#112

Pamięta Pan jakąś szczególną rzecz w swoim dzieciństwie?
Woli Pan góry czy morze?
W niedalekiej przyszłości będzie jakiś sklep z rzeczami do kupienia?
Jakieś plany do rozbudowy forum?


#113

A co do tego - legendy głoszą, że można zamówić gadżety poprzez ticket :slight_smile:


#114

Jak już opanuję szał migracji i jedna sprawa zamknie się (prawdopodobnie) na początku grudnia, to za miesiąc mogę AMA dla siebie utworzyć, jeśli ktoś byłby ciekawy ;d