Chętni do testowania serwera MC 1.7.10


#1

witam jest ktos chetny do sprawdzenia jak dziąła moj serwer mc na wersi 1.7.10.


#2

Planujesz w niedalekim czasie zmienić silnik na taki z wersją 1.13.2?
Jeśli tak - jestem chętny :wink:


#3

tak zamierzam zmienić.


#4

W takim razie czekam na informacje :sunglasses:


#6

IMO robienie serwera na 1.7.10 w celu późniejszej aktualizacji do 1.13.2 mija się z celem, gdyż różnice między tymi wersjami są tak ogromne, że zwykła aktualizacja typu zmiana jarów nie zadziała :slight_smile:
PS: Co to za słowo?


#7

Miałem okazję zawitać na serwerze, już w wersji 1.13.2 Vanilla.
Działa bez lagów, normalny ping, wszystko było w porządku.


#8

pomyłka miało być wersja


#9

Najlepiej to robić serwer pod 1.8 + viaversion który rozszerza wersje od 1.8 do 1.13.2, ale nie dodaje nowych bloków itp. Lub serwer pod 1.13.2 + protocolsupport który dodaje wersje 1.4-1.13 i gracze z nowszych wersji mogą korzystać z nowych bloków, a dla tych ze starszą wersją są podmieniane na inne.


#10

Najgorzej*
takie rozwiązania są kompletnym idiotyzmem, zaczynając od przestarzałej wersji silnika w przypadku viaversion kończąc na ogromnej ilości błędów i glitchy związanymi z różnicami w kodzie Minecrafta. Głupi przykład: pływanie w wodzie na kliencie 1.13.2 jest prawie niemożliwe gdy serwer ma silnik 1.12.2 i niższy, problemy z bryłkami ze względu na zmiany w 1.11.1 (możliwość przetopienia narzędzi) i tak dalej…


#11

Po co wspierać stare wersje? Po to wychodzą najnowsze, by ich używać!
Według mnie serwery powinny być wyłącznie na najnowszą możliwą wersję - oczywiście wiadomo, na PaperSpigota trzeba trochę poczekać, ale potem należy się przestawić, a nie siedzieć przez 4 lata na 1.8.


#12

Już nie wspomnę ile krytycznych błędów jest w starych silnikach ;))


#13

Tak, lepiej mieć wyłącznie najnowsze wersje i mieć max 5 osób na serwerze. A jeżeli masz błędy w silniku to możesz naprawić je samodzielnie lub zakupić u kogoś gotowy silnik z ponaprawianymi exploitami itp. Społeczności nie zmienisz. Serwery są robione pod silnik 1.8 bo dużo starych pluginów nie współgra z nowszymi silnikami a poza tym od 1.9 jest zawalony system pvp, no ale zaraz mi ktoś powie, że jest taki plugin jak OldCombatMechanics, który posiada błąd na kopiowanie itemow


#14

Tak.
To już jest akurat osobna kwestia, o której nie mówimy. Naprawianie Community to nie moje zadanie - i jak widzimy po statystykach: nikogo.

Po co? Nie lepiej zagrać na najnowszej wersji, gdzie to zwykle jest już gotowe?

Podaj listę takich pluginów. Na pewno znajdzie się jakiś zamiennik.

Nie jest zawalony - jest zmieniony. Przestawcie się na nowy, lepszy, a nie stary, wymagający wyłącznie spamowania w guzik myszki.

Po co ci stary system? Po to jest nowy, żeby z niego korzystać :wink:

Dlatego z niego nie korzystaj, w 1.13.2 (a już praktycznie 1.14) nie ma takich błędów :wink:


Ludzie, czemu się tak uczepiliście tego 1.8?
Stoicie w rozwoju od 28 lipca 2015 roku.
Po co?


#15

XDD
U mnie na najnowszej wersji +60 osób nieraz było :wink:

Nie wiem, jakieś zacofanie ;\


#16

Naprawianie samodzielnie gry gdy twórcy robią to za Ciebie brzmi nielogicznie. Trochę jak próby wskrzeszania trupa :expressionless:

Sądzę że twórcy wiedzą co robią, sam też nie przetestujesz gry odpowiednio, więc nawet jak samodzielnie podejmiesz się tak dziwnego zadania jak wprowadzenie poprawek i załatanie dziur, to jest szansa że swoim łataniem zrobisz następne dziury gdzie indziej. A jak liczysz na to że ktoś załata dziury za Ciebie to mam złą wiadomość - przeczytaj co to backdoor :wink:


#17

Jeśli gra jest w rękach Micro$oft to ja jestem dobrej myśli jeśli chodzi o samą grę, bo jeżeli chodzi o cenę to jestem bardzo niezadowolony.
Wracając do tematu to wersja 1.7.10 jest już bardzo deprecated, dlatego ja osobiście nie byłbym chętny (chyba, że przeniesiesz na 1.13).


#18

Java Edition nadal tworzy ta sama ekipa, co wcześniej…


#19

Nadal Mojang ją tworzy? Myślałem, że całkowicie porzucili projekt


#20

Co za bzdury. Przecież to, że Mojang tworzy MC, jest chyba logiczne. Weź pod uwagę to, że jak włączasz MC, to masz logo Mojangu, logujesz się na konto Mojang a nie MS i tak dalej XD