Przy zakupie VPS’a 16GB Francuskiego nie było żadnej informacji o dostępności maszyn, dopiero po wykupieniu pojawił się komunikat “Wejdź na tą stronę aby dowiedzieć sie szacowanego czasu otrzymania maszyny” przydało by się aby była taka informacja dostępna wcześniej bo wtedy byśmy wzieli poprostu Polski odpowiednik a tak to jesteśmy zmuszeni czekać na odpowiedź w tickecie lub na serwer 3 dni gdzie za 3 dni był zaplanowany start serwera.
Pozdrawiam
problem wałkowany od dawna, nikogo z obsługi oczywiście to nie obchodzi xD
Jeżeli tak jest to tylko dlatego, że nie ma co się przejmować kilkoma osobami, które wchodzą na stronę i kupują serwer, nie sprawdzając niczego, pewnie nawet regulaminu nie przeczytał.
Mało kto czyta wszystkie regulaminy jakie są dostępne. Masz konto w banku (zapewne). Przeczytałeś 700-stronicowy regulamin usługi chargeback?
Moim zdaniem informacja o dostępności usługi powinna być przy niej widoczna. To tak samo jakbyś w restauracji zamawiał obiad i dostał informacje po opłaceniu “Tak, skończyło nam się spaghetti. Pieniędzy co prawda nie zwrócimy, ale spokojnie. W regulaminie zapisaliśmy, że na dowóz mamy 14 dni. Nie przeczytał Pan? Ajajaj… Ale szkoda!”
Bla bla bla bla, te “kilka osób” to klienci którzy powinni być jednak bardziej respektowani przez firmę, bo bez klientów nie ma hostingu. No a w ten sposób hosting wręcz niszczy sobie opinię (znam kilku jak nie dziesiątki klientów którzy omijają lvlup chociażby z tego względu). Zresztą…
Odsyłam do lektury: