Błąd daty w systemie zgłoszeń po zamknięciu ticketa

problem
bug
Tagi: #<Tag:0x00007f343dda02a0> #<Tag:0x00007f343dda0138>

#1

Drugi już raz zamykałem zgłoszenie w ostatnim czasie i drugi raz zwróciłem uwagę na dosyć dziwny błąd z datą zamknięcia ticketa. Wszystko ładnie pokazuje poniższy screen
image
Jak widać, świeżozamknięte zgłoszenie 2 minuty po odpowiedzi zostało zamknięte 48 lat temu - data pojawia się poprawna dopiero po przeładowaniu strony, tak samo jak powód zamknięcia.
image


#2

a to nie jest stary panel przypadkiem?


#3

Jest, dlatego nie opublikowałem tego w dziale od panelu v3 :slight_smile:
Mimo to uważam, że warto zgłosić błąd w aktualnym systemie.


#4

Ja już zgłaszałem ten błąd (a właściwie to wstawiłem ss do tematu z memami i systemz się wypowiadał na ten temat).
/edit: Jednak się nie wypowiadał.


#5

(wpis wycofany przez autora, zostanie automatycznie usunięty za 24 godziny, chyba że zostanie oflagowany)


#6

Też dosyć często mi sie tak działo że miałem np kilknaście lat ale chyba to jakoś bardzo nie przeszkadza ale oczywiście można to poprawić