Automatyczne przesłanie WPLN oraz serwerów

Tagi: #<Tag:0x00007f50083009f8> #<Tag:0x00007f5008300930> #<Tag:0x00007f5008300868>

Proponuję aby była możliwość przesłania innemu klientowi wirtualnej gotówki (tej do usług) i serwerów automatycznie, bezpośrednio z panelu, bo teraz trzeba pisać w ticketach :wink:
Przydałaby się również możliwość wypłaty PLN.

Spore pole do przekrętów z “wykradaniem”, ale z wymogiem aktywnego 2fa mogłoby w sumie być D:
I takie, że po aktywacji 2fa trzeba odczekać 7 dni D:

to już będzie podlegać pod opodatkowanie mi się zdaje :vv

Co do 1 części Twojej propozycji jestem jak najbardziej za, sam niegdyś gdzieś tam proponowałem taki dodatek.

Natomiast co do wypłacania vPLN to raczej nigdy nie zostanie wprowadzone, bo nie po to wpłaca się środki, żeby za chwilę je wypłacić :wink: .

Te środki również mogą być ze sklepu sms, nie prawda? :slight_smile:

Naturalnie, że tak :slight_smile:
Sam przerabiałem ten temat ponad rok temu:

1 polubienie

Co do przenoszenia środków i usług, jak najbardziej tak.

Wypłata to zupełnie inny temat i nie będzie możliwa, przynajmniej dopóki firma działa w Polsce. Jeśli ktoś chce przeczytać moje dokładne wytłumaczenie (pewnie z A4 długości) to prosiłbym o założenie osobnego wątku do tego a postaram się przybliżyć całe piekło zależności oraz prawno/podatkowe.

2 polubienia

Obecnie sytuacja wygląda trochę inaczej niż w 2017.
Nasz nowszy system zgłoszeń w v4 upraszcza całą procedurę przeniesienia środków czy usług gotowym szablonem systemu zgłoszeń.

Możemy dzięki temu przyspieszyć proces w przyszłości ale nie mogę zagwarantować, że będzie to czynność natychmiastowa i w pełni automatyczna gdyż obecny manualny system się tu sprawdza wystarczająco dobrze.

2 polubienia

Myślę, że można by było dodać szybką opcję migracji VPS z konta na inne konto.

Np. W panelu klikamy guzik zmień właściciela, wpisujesz nick właściciela, na maila albo w panelu przychodzi informacja czy zgadzamy się na przejęcie vps.

Po zatwierdzeniu przejęcia druga osoba (kupujący) ma już vps na swoim koncie.

Obecnie, w momencie gdy napiszemy ticket że chcemy (Po kupnie przez kogoś) zmienić właściciela vpsa, musimy czekać nawet 48h, załóżmy ktoś kupuje VPS ważny jeszcze 20 dni i już traci 2 dni z zakupionego vpsa.

1 polubienie

Uważam że ręczna migracja będzie bezpieczniejsza dla samych posiadaczy. Zapobiega to oszustwom przy finalizacji zakupu, a taki ticket jest pośrednikiem

2 polubienia

Dobre rozwiązanie ale niesie ze sobą pewne wady o których wspomniał @Meretti, robiąc to ręcznie masz czas na zareagowanie, tutaj natomiast nie.

1 polubienie

To może jakiś wyższy priorytet na takie zgłoszenia? ;p

Można to załatwić jakimś kodem wysłanym na maila czy weryfikację przez pracownika, tylko wtedy taki pracownik dostałby wysoki priorytet zgłoszenia na szybką weryfikację.