Automatyczne przedłużanie usług

Tagi: #<Tag:0x00007f50089d2100> #<Tag:0x00007f50089d2038> #<Tag:0x00007f50089d1f48>

Hej!

Mam propozycję co do panelu v4.
Bardzo przydatna byłaby opcja opcja automatycznego przedłużania poszczególnych usług w panelu.

Przykłady:

  • VPS mi się kończy za minutę, automatyczne przedłużanie włączone, pobiera mi kwotę za kolejny miesiąc i fajnie.
  • VPS kończy mi się za minutę, automatyczne przedłużanie jest wyłączone, VPS się blokuje.
  • VPS mi się kończy za 3 dni, automatyczne przedłużanie włączone, ale nie mam wymaganej kwoty więc zostaje mi wysłany email z informacją o brakujących środkach do automatycznego przedłużenia usługi.

Według mnie bardzo by ułatwiło to zarządzaniem, aby nie przedłużać ofert z wyprzedzeniem.
Obecnie posiadam serwer VPS opłacony na kolejne parę miesięcy, a weszła nowa oferta, gdyby opcja automatycznego przedłużania istniała - przeniósłbym się na ofertę UpRyze, natomiast obecnie nie jestem w stanie. Bo co bym zrobił z tymi miesiącami opłaconej maszyny? :slight_smile:

5 polubień

trochę offtopic, ale jak najbardziej możesz się przenieść, jest to darmowe i wystarczy ticket :wink:

Pewnie nie zamierza się przenosić dlatego, że ma opłacony pakiet o tych samych parametrach,
ale na KVM PL a nie UpRyze, a jeżeli się przeniesie to nie dostanie tych dni za które więcej dał.

1 polubienie

dlaczego?

Odświeżam.
Jest jakaś realna szansa na dodanie czegoś takiego? :slight_smile:

1 polubienie

To bardzo fajny pomysł pod pewnymi warunkami jednak zdecydowaliśmy się go nie wprowadzić ze względu na “edge case’y”. Może zadziałać dobrze, jeśli usługi są post paid i/lub podpięta karta płatnicza do cyklicznych płatności. U nas jest to prepaid bez cyklicznych płatności bo to najprostszy i najbardziej przejrzysty sposób dla naszych klientów.

Obecny system gdzie można przedłużać usługę z góry, jest korzystny dla nas bo mamy większą stabilność w opłacaniu naszej infrastruktury oraz daje pewne gwarancje klientom odnośnie braku zmian w usłudze którą zakupili.

W przypadku automatycznego przedłużenia nie mamy jednocześnie ani regularności w zaglądaniu w panel klienta (gdzie często zdarza się, że nie przeglądają nawet maila) ani nie mamy gwarancji w tym, że taka funkcja faktycznie zadziała w przypadku zmian w ofercie. Trochę słabo widzę sytuację gdzie zagwarantowaliśmy klientom opcję auto przedłużania ważności a ta w pewnym momencie nie zadziała.

Osobom które chcą aby ich usługa działała nieprzerwanie przez X miesięcy, wystarczy że opłacą z góry usługę na X miesięcy. Uważam, że nie da się prościej i nie wymaga to zmian w panelu oraz ryzyka, że coś nie zadziała.

2 polubienia