API v4 - wymuszenie kanału płatności

Tagi: #<Tag:0x00007f5010306350>

Witam,
Proponuje dodać argument podczas generowania płatności który wymuszał by daną płatność, najlepiej aby była możliwość whitelabel aby kierowało od razu do płatności, ponieważ kierowanie na inną strone niż docelową zamiast paypala(przykładowo) wzbudza w pewnych osobach nie pokój czy to nie scam.

6 polubień

Duplikat?

Wyjaśnione tam też zostało, że może stanowić to spore pole do nadużyć.

1 polubienie

Nie zauważyłem tego tematu.

Proponuje wziąć pod uwagę możliwości blokowania na daną płatność (nie kierowanie od razu na płatność lecz wyłączenie pozostałych opcji) oraz poprawił bym stronę wyboru bo przeciętny użytkownik myśli, że komuś portfel doładowuje :wink:

4 polubienia

Zmieniłem nazwę tematu na wymuszenie poszczególnego kanału płatności.
To się przyda i planuję to wprowadzić.

4 polubienia

Podbijam

słynne f5

1 polubienie

podbijam

W styczniu może pojawić się metoda na szacowanie prowizji przed wpłatą (powiązane z tematem lock’a dla kanału płatności) ale nie obiecuję.
Postaram się aby opcja “prewybrania” kanału pojawiła się w lutym.

6 polubień

Jest to rzecz, którą chętnie zobaczę w nowym API.

Czy zmieniło się coś w kwestii locka dla kanału płatności w ostatnim czasie?

1 polubienie

Starałem się znaleźć podobny temat, być może słabo szukam. Najwyżej poprosiłbym o zamknięcie tematu, gdyby okazał się duplikatem.

Myślę, że przydałoby się dodać możliwość ustawienia sztywnej metody/metod płatności w API Płatności. Pozwoliłoby to ustawić na sztywno płatność tylko za pomocą np. PaySafeCarda, blokując przy tym inne metody płatności. Pozwoliłoby to także na ustawianie indywidualnych cen zależnie od metody płatności.

Przykład: Przykładowo chcę oferować w sklepie rangę VIP i chcę by płatność za nią była tylko za pomocą PaySafeCard. W obecnej formie gracz może w każdej chwili zmienić metodę płatności. Realizując mój pomysł miałby on wtedy ustawioną płatność PaySafeCardem na sztywno, bez możliwości zmiany na przelew bądź inną metodę płatności.

Po co to wszystko? Klient LVLupa mógłby dzięki temu ustalać indywidualne stawki przy wybranych metodach płatności, biorąc pod uwagę także ich prowizję. Ogromnym problemem jest np. stawka PaySafeCarda. Zazwyczaj rangi wycenia się w ten sposób by kwota była równa, bez groszówek. W tym przypadku jeśli ustawimy cenę 20 zł, to osoba wybierająca płatność PaySafeCardem dopłaci do tego interesu 2,80 zł finalnie płacąc 22,80 zł. Moje rozwiązanie pozwoliłoby na sztywno ustawić przy tej metodzie płatności kwotę 17,54, gdzie gracz finalnie zapłaciłby przy tym rozwiązaniu równe 20 PSC. Pozwoliłoby to mi wziąć prowizję na siebie i nie przerzucać jej na gracza.

Mam nadzieję, że mój pomysł się spodoba, a jeśli ktoś już zrobił taki temat, to przepraszam, ale nie odnalazłem go bądź szukałem pod złymi frazami.

Lepszym pomysłem byłoby dodanie opcji do płatności żeby to sprzedawca zapłacił prowizję, wtedy by nie było dziwne dla gracza że w polu Kwota jest 17,54 zł a w sklepie było napisane że ranga kosztuje 20 zł

2 polubienia

Można to zrobić i w taki sposób, to rozwiązanie także by było dobre i raczej dużo łatwiejsze w realizacji.

Mam ten temat na pamięci.

Planowałem to wykonać na początku roku jednak pojawiło się dużo “pożarów” do ugaszenia.
Zarówno tych prawnych i podatkowych (z każdym rokiem jest coraz trudniej spełnić wszystkie zachcianki rządzących no i to trwa) jak i technicznych kwestii aby utrzymać panel klienta i zależne usługi przy życiu.
Te czynniki spowodowały, że poświęciłem temu tematowi mniej czasu niż bym chciał.

Obecnie naszym priorytetem jest całkowite wyeliminowanie panelu v2 którego zostały już tylko małe kawałki.
Damy o tym znać, jednak zakończy się to kilkuminutową przerwą dla panelu klienta podczas gdy będziemy migrować bazę danych, po tym procesie będziemy odblokowani z większością nowych funkcji.
Po tym, zajmiemy się 2FA i wspomnianymi płatnościami z lockami bo to dwie najważniejsze funkcje których panel potrzebuje.

2 polubienia