LVL UP - zgłoszenia

  1. Q: Nie odpisują mi na zgłoszenie, a potrzebuję pomocy już teraz zaraz, co mogę zrobić?
    A: Odpowiedź na zgłoszenia może zająć do 48h. W międzyczasie możesz zapytać innych użytkowników o wskazówki. Zalecamy nie podawanie danych do usług, konta klienta czy też samego numeru zgłoszenia, w przeciwnym wypadku wątek zostanie usunięty a Ty otrzymasz na forum bana na 7 dni.

  2. Q: W zgłoszeniu skierowano mnie tutaj, ale nie wiem gdzie zapostować. Co robić, jak żyć?
    A. Jeśli szukasz odpowiedzi na pytanie (np. dlaczego mój serwer TS3 nie działa) to z pewnością szukasz kategorii #pytania. Jeśli pisałeś w sprawie współpracy to proponujemy utworzyć wątek tutaj: #wspolpraca-z-lvlup-pro:do-rozpatrzenia.

Forum - działanie

  1. Q: Założyłem konto, zrobiłem wątek i po kilku odpowiedziach nic nie mogę odpisać. Co jest?
    A: Silnik forum nakłada na nowe osoby pewne limity, tak aby ograniczyć potencjalny spam. Jedynym rozwiązaniem jest przeczytanie kilku wątków, tak aby poziom zaufania wzrósł z poziomu 0 na 1.

  2. Q: Za co mogę dostać bana?
    A: Warunki korzystania z forum zostały opisane w regulaminie forum. Wersję po polsku znajdziesz tutaj.

    Opisując w skrócie: jeśli będziesz wyklinał, wyzywał lub obrażał innych użytkowników to pożegnamy się na 7 dni. To samo tyczy się postowania wrażliwych danych, w tym informacji zawartych w zgłoszeniach. Ban na 30 dni jest przydzielany osobom, które tworzą drugie konto, nagminnie duplikują wątki lub spamują. Perma można otrzymać w momencie gdy ktoś jest naprawdę agresywny, odkopuje ponad miarę stare wątki, wcześniejszy ban nie zmienił zachowania lub dla tworzących drugie konto po to by poprzeć własny projekt w kategorii #wspolpraca-z-lvlup-pro.

  3. Q: Jak działają poziomy zaufania?
    A: Wszystkie wymagania na konkrenty poziom oraz uprawnienia zostały opisane w tym wątku.

  4. Q: Dostałem bana. Czy na zawsze jestem skazany na drugi poziom zaufania?
    A: Obsługa forum ma możliwość “przebaczenia” bana. Ban zostanie “przebaczony” po 6 miesiącach od jego zakończenia. Okres ten może zostać skrócony do 3 miesięcy jeśli osoba zainteresowana okaże “skruchę” w postaci wzorowego zachowania tj. napisania poradnika/ów i udzielania pomocy innym użytkownikom. Czas ten może wydłużyć się w momencie gdy osoba zainteresowana będzie dalej łamać regulamin forum. Dlatego nie polecamy uczestniczenia we flamewar’ach ani innych tego typu prowokacjach.

    Przebaczenie nigdy nie nadejdzie dla osób z permem.

  5. Q: Kiedy dostanę poziom 4?
    A: Poziom zaufania 4 jest ręcznie przydzielany przez administrację forum. Są to osoby, które niosą pomoc innym użytkownikom forum, tworzą poradniki lub prowadzą ożywioną dyskusję z innymi osobami. Tak więc wszystko zależy od Twojej aktywności :slight_smile:

    Administracja przeprowadza naradę odnośnie awansu jednego z użytkowników z poziomem 3 zaufania co 2-3 miesiące.

Inne

  1. Q: Nie podoba mi się nick na forum. Co mogę zrobić?
    A: Zmiana nicku przez użytkownika nie jest możliwa, głównie ze względów technicznych.
    Zmiana nicku przez obsługę forum na życzenie użytkownika jest obecnie w fazie testowania. Dopóki opcja ta nie wejdzie do użytku możesz napisać wiadomość do moderacji i poprosić o zgodę na utworzenie drugiego konta. Opcja ta jest niedostępna dla osób które otrzymały bana i jest on dalej aktywny (nie został przebaczony).

  2. Q: Chciałbym pogadać z ludźmi, ale na czacie nikogo nie ma :frowning:
    A: Nie ma problemu, forum ma swojego Discorda :slight_smile: